Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، «محمد شریعتمداری»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در خصوص حمایت از کالاهای ساخت داخل، تصریح کرد: در طول سال برای بالابردن سطح کیفیت و کمیت تولیدات داخلی ایران تلاش می کنیم و برنامه‌های اجرایی نیز برای آن طراحی کردیم.

وی رسیدن به تولید رقابتی با استفاده از نوسازی صنعتی را یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو دانست و افزود: با مجلس شورای اسلامی برای اختصاص منابعی برای نوسازی صنعتی ایران به تفاهم رسیدیم تا به سود تسهیلات بانکی یارانه پرداخت کنیم و با تحقق این موضوع میان بازده صنعت در بخش های گوناگون و نرخ سود تسهیلات ارایه شده بانکی برای نوسازی صنعتی تطابق برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت حمایت از صادرات غیرنفتی به خصوص در کشورهای هدف صادراتی را قدم مؤثر دیگری در جهت گشایش بازارهای بین المللی برشمرد و اضافه کرد: نیازمند در اختیار داشتن مشوق‌های صادراتی بودیم که مجلس شورای اسلامی در یک ردیف متمرکز منابعی را برای مشوق ها و جوایز صادراتی در راستای حضور کالاهای ایرانی در بازارهای هدف، معین کرد.

شریعتمداری در خصوص مهمترین اقدامات برای افزایش سطح قدرت خرید مردم، یادآور شد: از سال گذشته مذاکراتی خوبی را با نظام بانکی شروع کردیم تا سیستم های اعتباری حامی ایجاد شرایط مطلوب تر برای خرید از بازارهای داخلی کشور را طراحی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی وزیر صنعت معدن و تجارت یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)

ایتال‌دیزاین، استودیو مشهور ایتالیایی، کانسپت برقی جدید خود را با نام Quintessenza رونمایی کرد. این کانسپت برقی با طراحی رادیکال شیوه‌های مرسوم طراحی خودرو را زیر سؤال می‌برد و قدرت و لوکس‌بودن کوپه‌ی اسپرت را با توانایی‌های پیکاپ ترکیب می‌کند.

به گزارش زومیت، کویینتسنزا طراحی جسورانه و آینده‌نگرانه‌ای دارد. قسمت عقب خودرو هنگامی که بسته باشد، شمایلی شبیه‌ به خودروهای کوپه را تداعی می‌کند؛ اما بازشدن سقف و قسمت عقب، ظاهری شبیه‌ به پیکاپ به خودرو می‌بخشد.

کانسپت جدید ایتال‌دیزاین تمرکز خاصی روی سرنشینان خودرو دارد. فرم‌های ساده و روان، فضایی مینیمالیستی و کاربردی ایجاد کرده‌اند. سیستم اطلاعات‌ سرگرمی خودرو می‌تواند با گوشی سرنشینان ادغام شود تا تجربه‌ی بصری و شنیداری بهتری ارائه کند.

نمایش مداوم اطلاعات می‌تواند مناطق موردعلاقه و اطلاعات ناوبری را روی نمایشگر نمایش دهد و دائماً سرنشینان را با اطلاعات جدید سرگرم کند.

یکی از ویژگی‌های متمایز کویینتسنزا چینش صندلی آن است. صندلی‌های عقب قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند تا وقتی خودرو در حالت پیکاپ قرار می‌گیرد، بتوانید فضای بیرون را به‌خوبی تماشا کنید. یک یخچال برای نگه‌داری نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی در نظر گرفته شده است.

Italdesign

کویینتسنزا از باتری ۱۵۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد. موتورهای الکتریکی خودرو در محور جلو و عقب می‌تواند حدود ۷۷۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. با چنین قدرتی خودرو مذکور می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. ایتال‌دیزانین ادعا می‌کند خوردو جدیدش می‌تواند با هر بار شارژ ۷۵۰ کیلومتر بپیماید.

کویینتسنزا در دسته‌‌بندی مرسوم خودروها قرار نمی‌گیرد؛ پس نه می‌توان آن را کوپه نامید، نه پیکاپ. هدف ایتال‌دیزاین دقیقاً چنین چیزی بوده است؛ یعنی از‌بین‌بردن مرزهای طراحی و پدیدآوردن نسل کاملاً جدیدی از خودروهای برقی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است