Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@11:14:48 GMT

فریادهای مطالبه‌گرایانه شهروندان گلشهری به ثمر نشست

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۰۳۳۸

فریادهای مطالبه‌گرایانه شهروندان گلشهری به ثمر نشست

فریادهای مطالبه‌گرایانه بانوان شهرک گلشهر امام رضا(ع)شهرستان رودبارجنوب در رابطه با قطعی یکساله آب آشامیدنی این شهرک در جلو فرمانداری این شهرستان به ثمر نشست و با پیگیری مسئولان مشکل آب این روستا رفع شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، شهرک گلشهر در ۳کیلومتری مرکز شهرستان رودبار جنوب واقع شده است و حدود یکسال است که مردم این شهرک با کمبود و قطعی مکرر آب شرب آشامیدنی مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه قطعی آب در شهرک گلشهر رودبار زندگی عادی مردم مختل شده است. بانوان گلشهری طی روزهای گذشته  نیز در اعتراض به قطعی طولانی مدت آب این شهرک  با تجمع در جلوی فرمانداری این شهرستان خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

مشکل آب شرب شهرک گلشهر برطرف شد

فرماندار رودبارجنوب در این رابطه گفت: مشکل آب شرب شهرک گلشهر با اجاره موتور پمپ کشاورزی رفع شد.

عطاپور افزود: تاچند روز آینده چاه آب شرب در حال حفر به اتمام رسیده و مردم  شهرک گلشهر بصورت دائم از نعمت آب آشامیدنی برخوردار میشوند.

موسی دیده ور مدیر آبفای روستایی رودبار نیز در خصوص مشکل آب شرب روستای گلشهر گفت: مقرر شد جهت حفرچاه به صورت ویژه پیگیری نمائیم و همچنین جهت اجاره چاه کشاورزی هم با کشاورزان با توجه به اینکه کشت آنها کاهش پیدا کرده پیگیری و به صورت موقت روزی دو یا سه ساعت وارد مدار نمائیم تا مشکل آب این روستا به صورت اساسی مرتفع میگردد.

شایان ذکر است، پایگاه خبری تحلیلی رودبار ما بعنوان پل بین مردم و مسئولان  طی گزارش های متعدد و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه نسبت به این مشکل شد.

علی ای حال،مردم محروم منطقه خواستار همراهی و همدردی مسئولان برای رفع مشکلاتشان هستند و پنهان کردن محرومیتشان زیر سایه شعارهایی مانند روند و روال عادی زندگی بومی برای آنها قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب