Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: ذخایر خونی استان در چند روز اخیر با کاهش روبه رو شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از انتقال خون هرمزگان، ایمان زارعی با اعلام این خبر افزود: مراجعه شهروندان برای اهدای خون در تعطیلات نوروز کمتر شده و ذخایر خونی هم با کاهش مواجه است.

وی با بیان اینکه اکنون به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است، اظهار کرد: هرمزگان روزانه به طور متوسط به ۱۲۰ تا ۱۵۰ واحد خون نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه حدود دو هزار بیمار خاص در استان وجود دارد، تصریح کرد: عمده مصرف خون در استان بیماران، در عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.

زارعی عنوان کرد: شهروندان برای اهدای خون خود به مراکز خونگیری در شهرستان بندرعباس، بندرلنگه، قشم و میناب از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ مراجعه کنند. مردان هر سه ماه یکبار و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس

به گزارش خبرآنلاین، «جمشید دلفارد»، مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در حاشیه ورود زائران به فرودگاه بندرعباس گفت: نخستین گروه حاجیان، ساعت ۱۳ امروز، وارد فرودگاه بندرعباس شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان در خصوص جزییات این اعزام افزود: نهم اردیبهشت ماه جاری ‌۲۵۵ زائر در قالب سه کاروان عازم بیت‌الحرام شدند که از این تعداد ۱۸۰ نفر خانم و ۷۵ نفر آقا هستند. دلفارد همچنین از پرواز سفرهای زائرین حج تمتع به سرزمین وحی در ۱۳ و ۱۴ مردادماه جاری خبر داد و گفت: ‌از اول ماه صفر یعنی ۱۵ مردادماه، پروازهای عمره از سر گرفته خواهد شد.


گفتنی است؛ طی ۱۰ روز گذشته، نخستین پرواز زائران حج عمره مفرده پس از ۹ سال از فرودگاه بین المللی بندرعباس به سوی خانه خدا انجام شد. کوچک‌ترین زائر این سفر در این پرواز، هفت سال و مسن‌ترین آنها ۹۷ سال سن دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904332

دیگر خبرها

  • جشن گلابتون ویژه برنامه روز دختر در بندرعباس
  • گروه خونی همگانی در راه است؛ آنزیمی که ناهمخوانی گروه‌های خونی‌ را از بین می‌برد
  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری