Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از اماکن خوابگاهی، ورزشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بازدید کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فراهانی،  معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و هیات همراه از اماکن خوابگاهی، ورزشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 عباس عطوف مدیرکل دانشجویی این وزارتخانه به همراه افسانه صادقی رئیس اداره رفاهی و خوابگاه‌های معاونت و همچنین مهدی مقدم منش رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت  نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید از خوابگاه پسرانه اندیشه و اماکن تفریحی و ورزشی آن و دیدار با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و همچنین سرکشی از خوابگاه‌های دخترانه بوستان و گلستان دانشگاه علوم پزشکی سمنان و همچنین اماکن فرهنگی و ورزشی این خوابگاه‌ها ومحوطه‌های اماکن خوابگاهی از برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

همچنین   افسانه صادقی رئیس اداره رفاهی به همراه  عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از مراکز سلف سرویس و آشپزخانه‌های خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین کتابخانه‌های خوابگاه‌ها ومراکز مشاوره بازدید به عمل آمد و مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از نزدیک از امکانات و تجهیزات خوابگاهی و رفاهی این دانشکده با خبر شد.

در ادامه مهدی مقدم منش رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت از اماکن و فضا‌های ورزشی خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه داشگاه علوم پزشکی سمنان از جمله سالن بدنسازی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بازدید به عمل آورد که در این بازدید مدیرکل دانشجویی دانشگاه سمنان نیز حضور داشتند.

بررسی تجهیزات و امکانات خوابگاه‌های دانشجویی، صحبت با دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی از جمله سالن‌های مطالعه، نمازخانه، رخشتوی‌خانه، اتاق‌ها، سوئیت‌های خوابگاه‌ها، اتاق تلویزیون و سالن غذاخوری از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در ادامه مراسم امروز‏، عصر روز سه‌شنبه اعضای شورای صنفی و نیز نمایندگان انجمن‌های علمی وکانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و نمایندگان نشریات دانشجویی در نشستی جداگانه با  فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به گفت وگو خواهند نشست و مسائل مربوط به حوزه فعالیت‌های خود و نقاط ضعف و قوت این تشکل‌ها را با معاون وزیر در میان خواهند گذاشت و در خصوص تقویت فعالیت‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه تبادل نظر خواهند کرد.

بازدید یک روزه  فراهانی و هیات همراه از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، نشست با رئیس دانشگاه، معاونت آموزشی، اعضای هیات علمی منتخب و همچنین مدیران فرهنگی و دانشجویی این مرکز دانشگاهی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه خواهد بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی