Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@21:02:57 GMT

مروان حسین با مصدومیت از سپاهان خداحافظی می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۵۴۳۰

مروان حسین با مصدومیت از سپاهان خداحافظی می کند

مصدومیت مروان حسین مهاجم عراقی سپاهان از ناحیه کمر به احتمال فراوان به کار او در این باشگاه اصفهانی خاتمه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مروان حسین مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان در ابتدای فصل و با امیدواری زیادی به این تیم اضافه شد تا مشکلات این تیم در خط حمله را رفع کند، اما چیزی که در واقعیت اتفاق افتاد هیچ تشابهی با آنچه مدیران سپاهان و البته زلاتکو کرانچار در ذهن می پروراندند نبود و این بازیکن به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در ابتدا با عماد رضا مهاجم موفق سال های گذشته سپاهان مقایسه می شد، در ۱۲ دیداری که برای طلایی پوشان اصفهانی وارد میدان شد، تنها ۲ بار مقابل تیم پرسپولیس و سپیدرود گلزنی کرد و حالا با مصدومیتی که از ناحیه کمر با آن مواجه شده، در سه دیدار باقی مانده، نمی تواند برای تیمش راهی میدان شود.

البته عباس ربیعی پزشک باشگاه سپاهان اعلام کرد که این بازیکن به صورت خوشبینانه می تواند به دیدار برابر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر برسد ولی با توجه به نیمکت نشینی مطلق او در زمان سرمربیگری ابراهیم زاده، او را هم می توان یکی دیگر از خریدهای ناکام طلایی پوشان طی دو فصل اخیر به شمار آورد که با تنها ۶۳۵ دقیقه حضور در میدان و بدون هیچ دستاوردی اصفهان را ترک خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان زلاتکو کرانچار عباس ربیعی پزشک باشگاه سپاهان پزشک باشگاه سپاهان تیم فوتبال سپاهان زلاتکو کرانچار عباس ربیعی مروان حسین مهاجم عراقی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!