Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@23:12:02 GMT

بی نیازی خودروهای رنو از سرویس امداد در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۵۸۷۱

بی نیازی خودروهای رنو از سرویس امداد در ایام نوروز

به رغم تدابیر درنظر گرفته شده در ایام نوروز 97 که شامل امداد جاده ای و شیفت نوروزی نمایندگان مجاز نگین خودرو بوده است، تعداد مشکلات پیش آمده برای مالکان خودروهای رنو، به صفر درصد گرایش پیدا می کند.


به گزارش عصر ایران، بالغ بر 40 دستگاه خودروی امداد و نگین سرویس در کنار 30 نمایندگی فعال نگین خودرو طی مدت تعطیلات امسال، درحالی آماده خدمت رسانی به مشتریان رنو بود که به سبب کیفیت بالا، تکنولوژی به روز و نیز سازگاری فنی محصولات وارداتی رنو با اقلیم سرزمین ایران، آمار تماسهای برقرار شده با مرکز امدادرسانی و خدمات امدادی انجام شده توسط این شرکت تنها 52 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عدد با توجه به تعداد بیش از 35 هزار خودروی رنوی تحت پوشش نگین خودرو که طی مدت سفرهای نوروزی در جاده های کشور در حال تردد بوده‌اند، برابر با یک دهم درصد کل و نزدیک به صفر تلقی می شود.

نکته جالبتر اینکه 80 درصد از آمار مذکور، تنها مشکلات جزئی مربوط به خودروهاست که با یک بازدید فنی پیش از سفر قابل پیشگیری و رفع بوده است.


کمپین پیش از سفرهای نوروزی نگین خودرو که شامل بازدید رایگان خودرو و تعویض روغن موتور رایگان بوده است در اسفندماه سال گذشته، توسط شبکه گسترده نمایندگان و خدمات پس از فروش شرکت برگزار شد و با استقبال بسیار چشمگیر دارندگان خودروهای رنو قرار گرفت.
شماره تماس 1503 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی و خدمت رسانی به مشتریان شرکت نگین خودرو در حوزه درخواست سرویسهای امدادی و انجام سرویس های دوره ای در محل، توسط نگین سرویس می‌باشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد