Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:37:41 GMT

پیکر مطهر شهید بصیری پور وارد بیرجند شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۹۴۶۶

پیکر مطهر شهید بصیری پور وارد بیرجند شد

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک و مطهر ستوان یکم پاسدار «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی عصر امروز (۲۱ فروردین) وارد فرودگاه بیرجند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ پیکر پاک و مطهر ستوان یکم پاسدار شهید «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی عصر امروز (۲۱ فروردین) با استقبال خانواده این شهید والا مقام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی وارد فرودگاه بیرجند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، ‌استاندار خراسان جنوبی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در منزل این شهید والامقام،‌ از نزدیک با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

 

هم اکنون مراسم وداع مردم شهرستان بیرجند با پیکر پاک ومطهر این شهید والامقام در محل بقعه متبرکه شهدای باقریه در حال برگزاری است.

 

گفتنی است،‌ ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور از نیروهای سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی (۱۹ فروردین) در درگیری با تروریست های داعشی در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام فردا (۲۲ فروردین) با حضور پرشور خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان، ‌ایثارگران و مردم و مسئولان از محل مصلی ابوالفضلی به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی ارز دولت آیت الله مکارم شیرازی کالای ایرانی مجلس ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور هفته هنر انقلاب اسلامی روسیه شیراز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور استان خراسان جنوبی فرودگاه بیرجند بیرجند خراسان جنوبی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول،  پس از گذشت  42 سال از شهادت، کشف و شناسایی شده و به‌زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد 1343، در 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد. پیکر پاک و مطهر این شهید بتازگی توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند.

مزار یادبود این شهید در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش، طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به محض اطلاع از زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و به خاک سپاری این شهید والامقام، آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد