Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام سیلاوی امام جمعه چوئبده در مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم  ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا گفت:شهید صیاد شیرازی یك انسان عادی نبود ، حقیقتاً یك جنبه های برجسته و بارز شخصیتی داشت كه او را از دیگران متمایز می كرد

وی افزود:شهید صیادشیرازی   به لحاظ شجاعت كم نظیر بود طوری كه می دیدیم شجاعت در حد بالایی در وجودش موج می زد و اوج رشادت وی را در عملیات بزرگ و قهرمانانه مرصاد دیدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چوئبده گفت: امروز به برکت خون شهدایی همچون شهید صیاد نیروی های مسلح ما آنچنان قدرتمند شده اند که در دوردست ترین  نقاط جهان حضور چشم گیر دارند بطوری که ما شاهدیم تاکنون ۵۰  ناوگروه به آب های آزاد اعزام شده اند که این نشان از اقتدار نیروی دریایی و نیروهای مسلح ماست.

انتهای پیام/د

برگزاری محفل انس با قرآن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی