Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@16:41:53 GMT

قتل عام فجیع 4 زن و بچه در مبارکه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۰۱۹۲

قتل عام فجیع 4 زن و بچه در مبارکه اصفهان

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز،  چهار نفر از اتباع کشور افغانستان مقیم شهرستان مبارکه اصفهان، روز (دوشنبه) به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

 

سرپرست فرمانداری مبارکه در این باره گفت: سرِ این افراد شامل یک دختر 2 ساله، یک پسر چهار ساله، یک زن باردار20ساله و یک زن 45 ساله از بدنشان جدا شده بود.
جواد سلطانی افزود: قاتل پس از ارتکاب این جنایت فجیع از صحنه جرم گریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس پلیس اصفهان از دستگیری عامل جنایت خونین مبارکه در شرق کشور خبر داد.

سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: قاتل با بریدن شاهرگ مقتولان دست به این جنایت هولناک زده بود.

به گفته جانشین رئیس پلیس اصفهان، با انجام تحقیقات اولیه هویت قاتل که مردی افغانستانی بود شناسایی شد. همچنین مشخص شد عامل جنایت همسر زن ۴۵ ساله است.
حسین زاده افزود: امروز با انجام تحقیقات، قاتل که در حال فرار به سمت مرز‌های شرقی بود در کرمان شناسایی و دستگیر شد. قاتل در بازجویی های اولیه انگیزه جنایت را مسائل اخلاقی اعلام کرد.

 

میزان

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زن و بچه قتل عام اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)