Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@16:53:12 GMT

مرغ و خروس ۲۰ میلیون تومانی! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۱۸۶۷

مرغ و خروس ۲۰ میلیون تومانی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، گران‌ ترین مرغ و خروس دنیا با نام آیام سمانی نوعی از ماکیان سیاه رنگ است که بومی کشور اندونزی محسوب می‌شود.

قیمت یک جفت از این مرغ و خروس گاهی به ۵ هزار دلار می‌رسد.

پرها، گوشت و اندام‌های داخلی این پرنده به رنگ سیاه است، اما خون جاری در رگ‌های آن به رنگ قرمز تیره است و تخم‌هایی که می‌گذارد نیز به رنگ تخم‌مرغ‌های معمولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نژاد برای اولین بار توسط مهاجران مستعمره هلندی و در منابع آن‌ها توصیف شده است و اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط جان استورینک، به اروپا وارد شد.

در حال حاضر این نژاد از مرغ در کشور‌های هلند، آلمان، اسلواکی و جمهوری چک نگهداری می‌شود.

گاهی اوقات این خروس یا مرغ را لامبورگینی مرغ صدا می‌زنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گران ترین مرغ و خروس دنیا آیام سمانی مرغ و خروس ۲۰ میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید و رگبار باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه) افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید به‌ویژه ساعات بعد از ظهر و در ارتفاعات در بعضی ساعتها با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • دُم خروس بیرون زد!
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور