Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌ های هواشناسی، وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌ شود.

وی افزود: هوای مازندران روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه نیمه ابری، از اواخر روز ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی گفت: آسمان مازندران جمعه ۲۴ فروردین ماه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌ شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: هوای مازندران شنبه ۲۵ فروردین ابری همراه با بارش پراکنده، از شب با افزایش بارندگی خواهد بود.

انتهای پیام/ م

آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

او افزود:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • کاهش دما در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود