Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش و کمیته‌های مردمی، روز گذشته چندین موشک بومی به محل تجمع و مواضع نظامی ارتش سعودی و نیروهای ائتلاف متجاوز شلیک و شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العهد، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، روز گذشته یک فروند موشک بالستیک «بدر 1» به پادگان امداد و پشتیبانی در منطقه‌ای در جنوب جیزان در عربستان سعودی شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان روز، نیروهای یمنی با شلیک موشک «قاهر- 2 M»، تجمع مزدوران و ارتش سودان در جنوب «الموسم» در عسیر را بمباران کردند.

این حملات موشکی در پاسخ به تجاوز مستمر ائتلاف متجاوز سعودی به یمن و نیز در راستای تحقق وعده‌ای است که «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن آن را اعلام و تأکید کرده است که 2018 سال شلیک انواع موشک‌های بالستیک یمنی است و عربستان سعودی روزانه شاهد این حملات خواهد بود.

در همین راستا، یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده‌ شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی به «التباب السود» در نزدیکی گذرگاه «علب» در عسیر را ناکام گذاشته و در جریان این عملیات، شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند.

یگان‌های تک‌تیرانداز در ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین یک سرباز سعودی را در پایگاه «قضبه» و 5 مزدور ائتلاف متجاوز را نزدیکی گذرگاه علب و 4 مزدور را در تعز به هلاکت رساندند.

شبکه تلویزیونی «المسیره» نیز گزارش داد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یک موشک بالستیگ از نوع «قاهر- M 2» به اردوگاه ارتش سعودی و سودان در علب واقع در عسیر شلیک کردند.

این در حالی‌ است که عربستان سعودی تجاوز خود به یمن را همچنان با شدت زیاد ادامه می‌دهد. جنگنده‌های ائتلاف روز گذشته سلسله حملاتی را به مناطق مختلف یمن صورت دادند که در جریان آنها، شماری غیرنظامی شهید و یا مجروح شدند و تلفات زیادی به اموال عمومی و خصوصی وارد شد.

طبق گزارش‎‎ها، در حمله جنگنده‌های ائتلاف به ساختمان مسکونی در منطقه «ضبوان» در بخش «خدیر» در استان تعز چهار غیرنظامی شهید و 3 تن از جمله شماری زن و کودک مجروح شدند. جنگنده‌ها همچنین یک منزل دیگر در این استان را بمباران و شماری شهروند را زخمی کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6097566

دیگر خبرها

  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی