Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس پلیس پایتخت گفت: روز گذشته ۱۲ نفر از اخلالگران بازار ارز به همراه وجوه مکشوفه دستگیر شدند.

به گزارش امتداد نیوز، سردار محمدرضا رحیمی گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیت خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با هماهنگی مقامات محترم قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریعا و قاطعانه اقدام خواهیم کرد. روز گذشته نیز ۱۲ نفر از اخلالگران بازار به همراه وجوه مکشوفه دستگیر شدند.

به گفته رحیمی، در بستر فضای مجازی نیز با رصدهای سایبری یک گروه که به شکل های مختلف فضا را ملتهب و با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار شدند که تحقیقات مقدماتی در حال انجام می باشد.

رییس پلیس پایتخت گفت: با هماهنگی بانک مرکزی صرافی های فاقد مجوز پلمپ خواهند شد که تاکنون در خصوص ۱۶ واحد اقدام شده است.

true برچسب ها : بازار ارز صرافی محمد رضا رحیمی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بازار ارز صرافی محمد رضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • پولشویی
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)