Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:11:25 GMT

آخرین خبر ازتحویل اجساد سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۴۶۸۰

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11پیکر دیگر از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند. ناطقان: کامروز امینی، افزود: تا آخرین محموله‌ای که دریافت کرده ایم 201 بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی استان شده است.
وی اظهارکرد: کارهای نمونه برداری، کد گذاری و احراز هویت این تعداد بافت انسانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: علاوه بر پیکر 8 نفر اولی جانباخته پرواز تهران- یاسوج که تحویل خانواده هایشان شده، 11پیکر دیگر را نیز توانستیم جمع بندی کنیم و شرایط تحویل را به خانواده هایشان اعلام کنیم که امکان تحویل این تعداد وجود دارد.
امینی اضافه کرد: مابقی بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" هنوز شرایط تحویل به خانواده ها را ندارند و کامل نشده اند به همین خاطر باید صبر کنیم که در ادامه وضعیت جستجو و تحویل سایر بقایا به چه صورتی است تا براساس آن تصمیم گرفته شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سقوط هواپیما ، هواپیمای یاسوج ، جست و جوی اجساد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سقوط هواپیما هواپیمای یاسوج جست و جوی اجساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد