Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیرعامل فیس بوک با حضور در سنای آمریکا و اعتراف به خطا‌های این شبکه اجتماعی در سوء استفاده از اطلاعات خصوصی کاربران و نقض حریم خصوصی آنان اعلام کرد در پی جلوگیری از تکرار خطا‌های مشابه در آینده است.

در ادامه متن اعترافات مارک زاکربرگ مدیرعامل شبکه اجتماعی فیس‌بوک را مشاهده می‌کنید :

" فیس‌بوک یک شرکت ایده‌آل گرا و خوش بین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه راه‌هایی که می‌تواند مردم را به شکلی مثبت به یکدیگر ارتباط دهد، برای آنها فراهم کنیم. همچنان که فیس‌بوک در حال رشد است، کاربران نیز روزانه از قابلیت ها و وسایل جدید و قدرتمندی بهره‌مند می‌شوند که از طریق آن می‌توانند با افرادی که دوستشان دارند ارتباط برقرار کنند و به ایجاد انجمن ها و گروه های اجتماعی مختلف بپردازند. اما ظاهرا بر اساس شواهد موجود ما در زمینه حفظ این وسایل ارتباطی از دسترسی افراد سودجو موفق نبودیم. ما دید جامعی به وظایف خود نداشتیم و این بزرگترین اشتباه فیس‌بوک بود که از جانب من سر زد و من در این رابطه ابراز تاسف می‌کنم.

من شبکه اجتماعی فیس‌بوک را ایجاد کردم، من آن را مدیریت می‌کنم و در نتیجه من مسئولیت هرآنچه که اتفاق افتاده و اتفاق می‌افتد را برعهده می‌گیرم. (با اتفاقات اخیر) ما متوجه شدیم که صرف برقراری ارتباط میان کاربران کافی نیست، ما باید مطمئن باشیم که این ارتباطات مثبت باشد؛ همچنین کافی نیست که صرفا به مردم قدرت تکلم و ارتباط بدهیم بلکه باید مطمئن شویم که از قدرت تکلم خود علیه ضرر رساندن به سایرین استفاده نکنند.

همچنین کافی نیست که صرفا به کاربران قدرت مدیریت اطلاعاتشان را بدهیم، بلکه باید تضمین کنیم که شرکت ‌هایی که این کاربران با آنها در ارتباط هستند نیز از اطلاعات کاربران حفاظت خواهند کرد. ممکن است مدتی زمان ببرد تا بتوانیم به این تغییرات دست یابیم، اما به شخصه من خودم را مسئول اِعمال هرچه سریعتر این تغییرات می‌دانم. "

در ادامه ویدئوی مربوط به اعترافات مدیرعامل فیس‌بوک در مجلس سنای آمریکا که مربوط به ساعاتی پیش است را مشاهده می‌کنید :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بدانید :

رسوایی بزرگی که سقوط فیسبوک را رقم زد

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل فیسبوک +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیسبوک اعترافات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است