Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم سپیدرود رشت گفت: از نیمکت‌نشینی خود در بازی با ذوب‌آهن ناراحت نشدم، قطعا این موضوع به صلاح تیم بوده است.

توحید غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شکست سنگین سپیدرود مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: هدف ما بیشتر بازی‌های خانگی است. از این رو در بازی با ذوب‌آهن به چند بازیکن استراحت دادند و نفراتی که کمتر بازی کرده بودند به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
البته چند محروم و مصدوم هم داشتیم.

وی در مورد غیبتش در ترکیب اصلی این تیم گفت‌: هر زمان که  کریمی صلاح بداند من به میدان می‌روم ضمن اینکه از نیمکت‌نشینی هم ناراحت نشدم.  قطعا این موضوع به صلاح تیم بوده است.

غلامی در پاسخ به این سوال که چرا بازی با ذوب‌آهن را جدی نگرفته بودند، تصریح کرد: بعید می‌دانم مربیان ما بازی با ذوب‌آهن را جدی نگرفته باشند. اگر هم در آن بازی تغییراتی در تیم ایجاد کردند حتما صلاح این طور بوده است. اتفاقا ما خوب بازی کردیم و شاید هم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم اما روی یک اشتباه گل خوردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این دیدار اشتباهات داوری هم دخیل بود چون روی تصمیم ظاهرا اشتباه داور گل خوردیم و داور یک پنالتی را هم برای ما نگرفت.

غلامی به شانس سپیدرود برای بقا اشاره تاکید کرد: شانس ما نسبت به تیم‌های دیگر بیشتر است. از طرفی هواداران خوبی داریم که با حمایت آنهابه نتیجه می‌رسیم. به هواداران قول می‌دهم در لیگ برتر بمانیم. متاسفانه این مشکلات مالی است که به ما لطمه می‌زند. تیم‌های دیگر برای بردن تیم‌شان در این روز‌های حساس پاداش تعیین می‌کنند، ولی ما حتی پاداش بازی‌های قبل خود را هم نگرفتیم، هیچ که یک تشکر خشک و خالی هم از ما نکردند. خوشبختانه تیم ما شانس بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد و از طرفی کادر فنی قوی هم داریم.
وی در مورد جلسه اعضای تیم با مالک فعلی باشگاه هم گفت: بعید می‌دانم مالکان فعلی کاری برای ما کنند و خبری از پول و توافقی نشد. فکر می‌کنم همچنان شرایط مثل قبل است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • شکست پس ۲۰۰ روز جنایت | چرا اسرائیل به اهدافش نرسید؟