Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد ممسنی، حجت الاسلام یعقوبی در دیدار نوروزی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با تبریک سال جدید، نامگذاری سال جدید را از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حمایت از کالای ایرانی به فال نیک دانست و خواستار اتحاد و همدلی مسئولان دانشگاه و شهرستان جهت توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ممسنی از همکاری دکتر شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برای همکاری و ارتباط با دفتر امام جمعه و شرکت کارکنان دانشگاه در نماز جمعه شهرستان تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی و دانشگاهیان شهرستان ممسنی، جایگاه علم و دانش در شهرستان نهادینه شود.

دکتر شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه ارائه کرد.

204

امام جمعه ممسنی حجت الاسلام یعقوبی دیدار نوروزی هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری