Web Analytics Made Easy - Statcounter

موحد رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاهگفت: کاروان اصحاب رسانه در نظر دارد که معرفی پتانسیل های تولیدی و گردشگری در شهرستان های استان  را به صورت برنامه ای منظم به عهده بگیرد.
وی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی را باید ایمان و وحدت بین مسلمانان دانست، چرا که با هدایت و رهنمود ولایت فقیه این انقلاب به ثمر نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و... در کشور به پیشرفت های موثری دست یافته است، گفت: بزرگترین سند عزت آفرین کشور ما توسط نیروهای انقلابی و همیشه در صحنه از جمله سردار سلیمانی را به دست آمده و رقم خورده است.
موحد با اشاره به لزوم تمرین دموکراسی و سرافرازی کشور در این راستا به مسیر روبه رشد کشور با رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شد و باید همه تلاش ما در تحقق این اهداف ارزشمند باشد.
این مسوول ادامه داد: امروز در قالب کاروان رسانه به این شهرستان آمدیم تا با همفکری و هم اندیشی این شعار و مطالبه ملی مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم و باید عظم جدی در این مسیر داشته باشیم و با تکیه بر محصولات درونی خوداتکایی و هم افزایی در راه پیشرفت کشور حرکت کنیم.
این مسوول با اشاره به اهمیت رسالت اصحاب رسانه همچون اطلاع رسانی و آگاهی پیامبران در زمان های گوناگون توصیف و تصریح کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و دوشادوش اصحاب رسانه در مباحث خدمات و امدادرسانی در جامعه کار و تلاش سازنده ای دارند و این فعالیت ها باید گسترش بیشتری پیدا کند.
وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و 930 روستا بر اثر زلزله اخیر در استان آسیب و خسارات بسیاری دیده متولیان و سازمان ها نیز با تلاش بالایی به کمک زلزله زدگان آمدند، اما این خدمات رسانی باید ارتقا پیدا کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

  حضور اصحاب رسانه کرمانشاه در فرمانداری صحنه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرمانشاه بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران رسانه‌های کشور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری، آغاز شد.

خبر در حال تکمیل…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود