Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود با بیان اینکه وضعیت فاضلاب شهر دورود مطلوب نیست و رهاشده است گفت: تاکنون ۳۰ درصد از شبکه فاضلاب این شهر اجرا شده است. ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس ورمزیاری صبح امروز در بازدید استاندار لرستان از منطقه ناصرالدین شهرستان دورود اظهار داشت: تاکنون 13 کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح این شهر اجراشده است که باید 40 کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب در شهر دورود اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه وضعیت فاضلاب شهر دورود مطلوب نیست و رهاشده است افزود: تاکنون 30 درصد از شبکه فاضلاب این شهر اجراشده که لازم است برای تکمیل شبکه فاضلاب این شهر اعتبار لحاظ شود.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهری دورود عنوان کرد: فاضلاب شهر دورود رهاشده است که باید فکر اساسی برای حل این مشکل شود چراکه با هر بارندگی و کوچک‌ترین تنش فاضلاب وارد خانه‌های مردم می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد