Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:22:49 GMT

678 هزار تن؛ رقم صید در کل کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۶۷۸۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نشست خبری کاکولکی معاونت صید وبنادر وماهیگیری و رئیس کنسرسیوم شناورهای صیادی امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان شیلات کشور برگزار شد.

در این جلسه کاکولکی معاونت صید و بنادر و ماهیگیری اظهار کرد: میزان صید کل کشور حدود ٦٧٨ هزار تن است که حدود ٢٩٠ هزار تن مربوط به تن ماهیان و شبه تن ماهیان است و ٨٣ هزار تن موتو و ساردین را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص میگو حدود ١٢ هزار تن صید را پیش بینی کرده ایم، ماهیان استخوانی ١٢ هزار تن در آبهای شمال و ٢٢ هزار تن ماهی کیلکا تولید شده است. ناوگان صیادی ما ١١ هزار تن برداشت را به خود اختصاص داده که در این بخش ١٤٢ هزار نفر مشغول به کار هستندو ٥٨ درصد تولید را به خود اختصاص داده اند.

کاکولکی در رابطه با برنامه ایران برای استفاده از تکنولوژی های نوین خاطرنشان کرد: برنامه ایران استفاده از تکنولوژی های نوین در صیادی است که استفاده از شناورهای لانگ لاینر برای صید تون ماهیان است و با استفاده از آن تا پایان برنامه ششم ٨٠ هزار تن بع صید تون ماهیان افزوده خواهد شد.

وی افزود: ١١ درصد از صید اقیانوس هند متعلق به ایران است و ما رتبه اول در صید از اقیانوس هند را در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان داریم.

ادامه دارد..............

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه اقیانوس هند ایران حاشیه خلیج فارس بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی