Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از کناره‌گیری رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و همزمانی این موضوع با چالش این فدراسیون با اتحادیه جهانی کشتی بر سر تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی و مخالفت ایران، در نهایت ایران هم از میزبانی جام جهانی فرنگی انصراف داد و هم از حضور در جام جهانی کشتی آزاد.

پیش از این بر اساس تقویم اتحادیه جهانی قرار بود این مسابقات طی روزهای 23 و 24 فروردین ماه به میزبانی اهواز برگزار شود که با مخالفت برخی از کشورهای اروپایی و در رأس آنها روسیه، آنها خواستار تغییر زمان برگزاری مسابقات بدلیل نزدیکی با مسابقات قاره‌ای اروپا شدند که این موضوع با مخالفت جدی فدراسیون ایران مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی کشورمان تاکید داشت که با توجه به برنامه‌های فشرده کشتی در نیمه دوم سال امکان هماهنگی برای میزبانی این رقابت‌ها وجود ندارد، اما همان زمان مسئولان وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک با نامه‌نگاری با اتحادیه جهانی کشتی و تعهد برای حمایت از این میزبانی از مسئولان فدراسیون خواستند تا زمینه بازپس‌گیری میزبانی به نفع ایران فراهم شود، که همان زمان با مخالفت مجدد نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی به دلیل نا مشخص بودن وضعیت فدراسیون ایران مواجه شدند به طوری‌که حتی این مسابقات از تقویم اتحادیه جهانی حذف شد تا این شائبه مطرح شود که فدراسیون جهانی قید برگزاری این مسابقات را زده است.

 

اما حالا بعد از مخالفت دوباره مجمع فدراسیون کشتی با استعفای خادم و بازگشت وی به فدراسیون، به نظر می‌رسد تحرکاتی در فدراسیون کشتی برای مذاکره مجدد با اتحادیه جهانی به منظور پذیرش جام جهانی کشتی فرنگی آغاز شده است و به نظر می‌رسد باید شاهد این اتفاق باشیم.

به گزارش فارس، حمید بنی‌تمیم، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: طی آخرین اعلام اتحادیه جهانی به ما، می‌توانیم در آینده درباره میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی صحبت کنیم. حالا که تکلیف فدراسیون مشخص شده، فرصت هست تا مجددا میزبانی را پس بگیریم. آذرماه زمان برگزاری این رقابت‌ها تعیین شده که می‌توانیم بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی روی آن تمرکز کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد

نحوه ورود به تشک خاص حسن یزدانی به سوژه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی تبدیل شد.

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از نحوه ورود خاص حسن یزدانی به تشک در مسابقات جهانی و المپیک، این طرز ورود را شناخته‌شده‌ترین دانست.


حسن یزدانی این روز‌ها در کنار ساحل خزر تمرینات هوازی را با جدیت دنبال می‌کند، روی تشک مرور فن دارد و در سالن بدنسازی نیز به تقویت عضلات بدنی می‌پردازد.

در فاصله سه ماه مانده به آغاز کشتی‌های حسن یزدانی در المپیک او به ٦٠ درصد آمادگی کامل بدنی دست یافته و هیچ مشکلی از منظر جراحی کتف دست خود ندارد.

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟