Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو خبرداد و گفت: ۴۲۴ خودرو سواری قاچاق به ارز ۱۲۵ میلیارد تومان از این باند کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارشی در اواخر سال گذشته مبنی بر قاچاق سازمان یافته خودروهای خارجی، پرونده ای بررسی آن در دستور کار فرماندهی انتظامی هرمزگان قرار گرفت و تحقیقات لازم در این باره انجام و سپس پرونده به شعبه ویژهخ رسیدگی به قاچاق کالا و ارز دادسری عمومی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با ورود بازپرسی به این پرونده و انجام یک سری تحقیقات، در نهایت 424 خودرو خارجی که با جعل اسناد و به صورت قاچاق از طریق مبادی رسمی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به احضار 7 نفر به ئائسرا و انجام تحقیقات لازم از آنها، عنوان کرد: برخی از این افراد با قرار وثیقه آزاد شدند.

 

وی در توضیح نحوه جعل اسناد توسط این باند، بیان کرد: افراد این باند با جعل اسناد گمرکی اقدام به وارد کردن غیرقانونی خودرو از مبادی رسمی می کردند که با هوشیاری پلیس به دام افتادند.

 

رییس کل دادگستری تصریح کرد: این باند پیش از این نیز موفق شده بود تعدادی خودرو را با همین شگرد وارد کشور کند و در بازار به فروش برساند.

 

وی گفت: مجموعه دستگاه قضایی در هرمزگان و نیروی انتظامی مصمم هستند این پرونده را با قاطعیت بررسی و در اسرع وقت اقدام قاطع را درباره آن انجام دهند و با تنگ کردن عرصه بر قاچاقچیان از این پس شاهد وقوع چنین مواردی در مبادی رسمی نباشیم.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است....

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بیرجند نجفی مجلس دولت شعار سال ۹۷ روز ملی فناوری هسته ای ارز دلار سازمان اوقاف و امور خیریه باند سازمان یافته کشف خودرو قاچاق هرمزگان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد