Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از تحویل۱۱ پیکر از جان باختگان حادثه سقوط هواپیما به خانواده‌های حادثه دیدگان خبر داد.   فیلی گفت: تاکنون ۲۰۱ بخش از بقایای پیکر جان باختگان جمع آوری و منتقل شده که مربوط به ۵۷ نفر از مسافران هواپیما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با بیان اینکه تاکنون ۸ جسد شناسایی، تکمیل و تحویل خانواده‌های آنان شده است، افزود: طی امروز و یا فردا ۱۱ جسد دیگر که شناسایی شده به خانواده‌های آنان تحویل می‌شود که مجموع اجساد تحویلی به ۱۹ جسد افزایش می‌یابد.   فیلی با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر تیم‌های جستجو به منطقه اعزام شدند گفت: هم اکنون ۱۷ کوهنورد با تجربه از جمعیت هلال احمر استان‌های اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ۶ نفر از کوهنوردان محلی برای عملیات جستجوی مابقی اجساد مشغول جستجو، شناسایی و جمع آوری بقایای پیکر‌ها هستند.   وی سخت گذر بودن منطقه، شرایط آب و هوایی ویژه و ارتفاع ۳ تا ۴ متری برف در محل حادثه را از جمله دلایل زمان بر بودن کار جستجوی اجساد اعلام کرد و افزود: تا کشف آخرین بافت اجساد حادثه دیدگان کار جستجو در محل حادثه ادامه دارد.   معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه قسمت‌های عمده لاشه هواپیما پیدا شده وپس از انتقال اجساد کار انتقال قطعات هواپیما نیز منتقل می‌شود ،گفت: هواپیما درشعاع ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر متلاشی شده که همین امر موجب کندی روند جستجوی و پیدا کردن اجساد جانباختگان و قطعات هواپیما شده است.   انتهای پیام/ش آخرین خبر از روند جستجوی پیکر جانباختگان سقوط هواپیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط هواپیما پیکر جانباختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست

منابع صهیونیستی امروز-دوشنبه- گزارش دادند که بنی‌گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین یاد مردخای واقع در غلاف غزه دچار حادثه شده و پای‌اش آسیب دیده است.

به گزارش ایسنا، منابع خبری گزارش دادند که بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که پای گانتش شکسته است.

این مقام صهیونیست اکنون تحت درمان است و قرار است در بیمارستان تل‌هشومیر آزمایشات بیشتری بدهد.

پیش از این «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، وی روز گذشته با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

روز شنبه نیز خودرو «حییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی دچار حادثه شده بود. گفته شده پدر این وزیر در این سانحه مصدوم شده است.

دیگر خبرها

  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد