Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود حجتی»، وزیر جهاد کشاورزی، در خصوص تاخیر در اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی، اظهار کرد: شورای اقتصاد باید قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی را تصویب کند، از مردادماه سال گذشته در حال پیگیری این موضوع هستیم و مکاتبات مختلفی را در این زمینه داشته‌ایم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هفته گذشته‌ای نامه‌ای را به معاون اول رئیس جمهور نوشته‌ام و آقای جهانگیری موضوع را به رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کردند تا هرچه زودتر این اقدام عملی شود، گفت: بر اساس نرخ گذشته در حال خرید محصولات کشاورزی به‌صورت تضمینی هستیم اما باید قیمت خرید تضمینی بر اساس قانون به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه آیا قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: باید منتظر بمانیم تا چه قیمیتی تصویب می‌‍شود و وزارت جهاد کشاورزی بر اساس مصوبه عمل می‌کند، ما پیشنهاداتی را به شورای اقتصاد داشته‌ایم و بر روی پیشنهادات خود اصرار داریم.

به گزارش خانه ملت، وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص که علت تاخیر در اعلام قیمت خرید تضمینی چیست، گفت: بیش از 7 ما از مهلت قانونی اعلام خرید تضمینی محصولات کشاورزی می‌گذرد و باید قبل از شهریور ماه سال گذشته اعلام می‌شد، علت این تاخیر را باید از دبیرخانه شورای اقتصاد و خود شورای اقتصاد پرسید؛ این شورا با نظرات ما هم نظری نداشته و این تاخیر صورت گرفته است اما بالاخره باید این موضوع در شورای اقتصاد تصویب و به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی معاون اول وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟