Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:32:03 GMT

مناقصه مجدد سد گرین نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۲۹۹۳۹

مناقصه مجدد سد گرین نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  افزود: پیمانکار قبلی پروژه سد گرین نهاوند به علت برخی کوتاهی‌ها خلع ید شد و این سد مجددا در سال ۹۷ به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای انتخاب پیمانکار جدید برای پروژه سد گرین آگهی مناقصه زده شده است  ادامه داد:  قول داده‌اند که به‌زودی پیمانکار جدید برای این پروژه انتخاب شود و کار این پروژه را آغاز کنند و استاندار نیز در این زمینه پیگیری‌های زیادی داشته‌اند که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: 30 سد در کشور به علت کمبود آب از چرخه اجرایی خارج شدند که با تلاش زیادی که انجام دادیم از این تعداد تنها سدی را که توانستیم به چرخه اجرایی برگردانیم سد گرین نهاوند بود که سال گذشته پیمانکار این پروژه انتخاب شد و شروع به‌کار کرد.

بهرام‌نیا یاد آور شد: اما به دلیل این‌که کار این پروژه به کندی  پیش می‌رفت و همچنین به علت برخی کوتاهی‌ها این پیمانکار خلع ید شد و در حال حاضر برای شروع به کار مجدد این پروژه منتظر انتخاب پیمانکار جدید هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار ملی برای محور نهاوند_آورزمان و سه راهی کنگاور ادامه داد: پروژه محور نهاوند_آورزمان_ملایر سال گذشته در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت و‌ با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام داده شد توانستیم  مجموعا هشت میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه و پروژه محور نهاوند_سه راهی کنگاور  تامین کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون  دولت 6 هزار پروژه ملی و حدود 50 هزار پروژه ملی استانی دارد بیان کرد:  اگر بخواهد این پروژه‌ها را به سرانجام برساند حدود 30 سال طول می‌کشد که از همین جهت دولت و مجلس تلاش می کنند که پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانند و هیچ پروژه ملی و یا استانی جدیدی تعریف نکنند.

بهرام‌نیا اظهار داشت: با وجود این محدودیت‌های تامین اعتبار ملی که ما داشتیم وبا تلاش‌های زیادی که انجام شد موفق شدیم که چهار پروژه در شهرستان را در ردیف اعتبارات ملی قرار دهیم و برای آن‌ها اعتبار تامین کنیم که با شرایط موجود این کار بسیار بزرگی بود.

وی افزود: در شهرستان نهاوند در مقایسه با دو سال گذشته تحولات خیلی خوبی ایجاد شده است و شهرستان به یک کارگاه اجرایی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ج

سدگرین مجدد به مناقصه گذاشته می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۲۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی