Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه آقای مکارم ملکی بلاوجه از شهرداری نگرفته است، گفت: زمانی که ایشان در شهرداری بوده، مثل بسیاری از کارمندان درصد کمی تخفیف گرفته است و کسانی که پیگیر این مساله بودند از پاسخ و مدارکی که وی ارائه کرد، قانع شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا؛ حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش  در پاسخ به این سوال که گفته شده نام سمیع الله مکارم در لیست افرادی بود که در زمان قالیباف املاک نجومی دریافت کرده‌اند، آیا در این رابطه از ایشان رفع اتهام شده‌است؟ گفت: مکارم را از زمانی که در آموزش و پرورش فعالیت داشتم، می‌شناسم، ایشان انسان پاکدستی است، زمانی که نجفی او را به عنوان معاون مالی پشتیبانی منصوب کرد، در کرسی حساسی تکیه زد و اگر ایشان در مظان سوءاستفاده بود، توسط شهردار انتخاب نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیل آبادی در ادامه تاکید کرد: در زمانی که مساله حضور نام مکارم در  پرونده املاک نجومی مطرح شد، اعضا این مساله را بررسی کردند، حتی سلطانی که مساله املاک نجومی را عنوان کرد و برای آن هزینه هم داد با مکارم مواجه شد و آقای مکارم نیز توضیح داد که ملکی بلاوجه از شهرداری نگرفته است و زمانی که در شهرداری بوده است، مثل بسیاری از کارمندان درصد کمی تخفیف دریافت کرده است و کسانی که پیگیر این مساله بودند از پاسخ و مدارکی که مکارم ارائه کرد، قانع شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: کسانی که به سرپرستی ایشان معترض هستند، چرا زمانی که ایشان در پست حساس معاون مالی پشتیبانی بودند این مساله را عنوان نکردند؟ متاسفانه برخورد برخی با شورای پنجم صادقانه نیست و هرکاری می‌کنیم یک ان‌قلتی می‌آورند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از نظر قانونی باید یکی از معاونان برای سرپرستی انتخاب می‌شد، گفت: ایشان چند ماه است که در پست معاونت در شهرداری کار می‌کند و آقای نجفی که به پاکدستی ایشان اعتقاد داریم نیز ایشان را با دقت انتخاب کرده‌اند و به نظر می‌رسد این اظهار نظر‌ها سنگ اندازی برای شورای پنجمی‌ها است.
وی با اشاره به پذیرش استعفای دوباره شهرداری در شورای شهر گفت: ما تصمیم داشتیم که اگر ایشان برای بار دوم استعفا بدهند، بپذیریم؛ بنابراین به وظایف قانونی و حقوقی خود عمل کرده‌ایم. برچسب ها: شورای شهر ، قالیباف ، شهرداری تهران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید