Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:19:39 GMT

تفاهم‌نامه ایجاد ۱۶۰۰ شغل در اردبیل منعقد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۵۱۰۶

تفاهم‌نامه ایجاد ۱۶۰۰ شغل در اردبیل منعقد شد

اردبیل - استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان طی سال جاری گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد هزار و ۶۰۰ شغل در اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر چهارشنبه در نشست انعقاد این تفاهم نامه تاکید کرد: این تفاهم نامه مابین بزرگترین تولید کننده تابلو فرش کشور با کمیته امداد امام (ره) و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار داشت: در قالب این تفاهم نامه شرکت تعاونی تابلو فرش استان آذربایجان شرقی به عنوان سرمایه گذار این پروژه متعهد شد که یک هزار شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد (ره) و۶۰۰ شغل در زندان های استان ایجاد کند.

وی تحقق اهداف اشتغال استان و عمل به شعار «حمایت از کالای ایرانی» را از ثمرات این سرمایه گذاری عنوان کرد و یادآور شد: توانمندسازی شغلی برای افراد کم درآمد استان از اهداف مهم این طرح است.

بهنام جو گفت: در این قرارداد حتی افرادی که هیچ آشنایی با بافت فرش و تابلو فرش ندارند و علاقمند به یادگیری بافت هستند در کمترین زمان ممکن آموزش داده می شوند.

وی با اشاره به تامین سرمایه و تجهیزات ماشین آلات و ملزومات مورد نیاز کارگاه های تابلو فرش برای مددجویان افزود: این همکاری ها و تفاهم نامه ها سبب تداوم اشتغال مددجویان هنرمند و موجب امید مردم به آینده خواهد شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اشتغال اکبر بهنام جو مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گردشگری سانحه تصادف شهرکرد نوروز 97 نوروز گرگان شیراز مسافران نوروزی سال حمایت از کالای ایرانی خرم آباد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال