Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی جویبار گفت: ذخیره‌سازی بسیار مناسبی در آب‌بندان‌های این بخش صورت گرفته و با لایروبی به‌موقع آب‌بندان‌ها، رودخانه و نهرها در این بخش از هدر رفت آب با توجه به این شرایط جلوگیری شده است.به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، محمد مدانلو در همایش علمی توجیهی شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی جویبار اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید در جهت تحقق شعار و سیاست سال که از سوی مقام معظم رهبری بیان‌شده است قدم بردارند تا ضمن شکوفایی اقتصادی کشور با این سیاست میزان بیکاری و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به اشاره به وضعیت نامناسب آب در شهرستان جویبار اظهار کرد: باید با مدیریت و اصلاح الگوی مصرف به‌ویژه در بخش کشاورزی که وظیفه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها است فصل زراعی را با کمترین مشکلات پشت سر بگذاریم.

بخشدار مرکزی جویبار تأکید کرد: ذخیره‌سازی بسیار مناسبی در آب‌بندان‌های این بخش صورت گرفته و با لایروبی به‌موقع آب‌بندان‌ها، رودخانه و نهرها در این بخش از هدر رفت آب با توجه به این شرایط جلوگیری شده است.

مدانلو خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه جدید شورای حفظ حقوق بیت‌المال زمین‌هایی که جز مراتع طبیعی و بلااستفاده است و ظرفیت ذخیره‌سازی آب را دارد به آب‌بندان تبدیل می‌شود.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم با ساخت پایانه‌های صادراتی محصولاتی کشاورزی در جویبار، تولیدات باکیفیت این شهرستان را صادر کنیم.

وی افزود: با تغییر شرایط اقلیمی و خشک‌سالی در کشور تمام مدیران پای‌کار هستند تا مشکلات پیش روی این وضعیت را برای مردم این شهرستان تسهیل کنیم.

فرماندار جویبار تصریح کرد: با حفر دو حلقه چاه در سیمرغ و پهناب، لایروبی آب‌بندان‌ها و انتقال آب از سد مرحوم صالحی مازندرانی به رودخانه سیاه رود، امیدواریم مشکلات کم‌آبی در بخش شرب و کشاورزی با این اقدامات کمتر شود.

وهابی به نقش دهیاران و شوراها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با کمک دهیاران و شوراها و ریش‌سفیدان روستاها توانسته‌ایم آمار طلاق را در شهرستان کاهش دهیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پل عنافچه شهرستان باوی خبر داد.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پل عنافچه یکی از بزرگترین پل‌های استان به طول ۴۲۶ متر و عرض ۱۲ متر است، اظهار کرد: این پل توسط یکی از بزرگترین شرکت‌های پل‌سازی کشور در حال احداث است.

وی افزود: وزارت نفت از محل مسئولیت‌های اجتماعی خود، بخشی از اعتبارات این طرح را تامین کرده و روند ساخت این پل سرعت گرفته است.

بهرامی ساخت این پل را اقدامی تخصصی و دشوار برشمرد و گفت: همزمان با نصب عرشه پل، جاده‌های طرفین و شمع‌بندی در رودخانه نیز انجام شده است.

در این زمینه:

مردم عنافچه؛ گذر سخت از رودخانه و پُلی که نیست...

/گزارش تصویری/ گذر سخت از رودخانه

پل شناور دهستان عنافچه شهرستان باوی نصب شد

معاون مهندسی و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از نصب سه دهانه اول این پل خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این طرح بیش از چهار هزار میلیارد ریال برآورد شده که در حال حاضر حدود یک تا ۲ هزار میلیارد ریال دیگر برای اتمام این طرح نیاز است.

وی بیان کرد: در صورت تزریق به موقع اعتبار، تا دهه فجر سال جاری، این طرح مهم و کلیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند