Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:52:31 GMT

مصرف کالای ایرانی باید به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۷۲۴۳

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیده فرانک موسوی در جلسه نشست مشاورین بانوان فرمانداری ها که با حضور مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد اظهار کرد: نیاز است تا کمیته اشتغال زنان در کنار کارگروه اشتغال هر شهر توسط دستگاه های متولی اشتغال فعال شده و زنان را برای ورود به بازار اشتغال حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوم تا ششم اردیبهشت نمایشگاه ویژه اشتغال استانی  با اولویت کارآفرینان و افراد تسهیلات گیرنده برگزار می شود؛ برای زنان کار آفرین و حوزه زنان نیز غرفه هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری خوزستان تاکید کرد: نیاز است اشتغال کارآفرینی را با استفاده از فناوری اطلاعات پیگیری کرده و از کسب و کارهای سنتی فاصله بگیریم چون اگر به این سمت و سو حر کت کنیم، هزینه های پرداختی و مشکلات محل کار مرتفع می شود.

موسوی عنوان کرد: تدوین سند توسعه زنان کار سختی است که از سوی متخصصین امر(دانشگاه شهید چمران) در حال انجام است. وضعیت فعلی زنان استان را در اختیار داریم ولی وضعیت کلی استان را در برخی شاخص ها نداریم که باید از سوی فرمانداری ها آماده شود تا بتوانیم نقاط ضعف را در حوزه زنان به ویژه در بحث اشتغال رفع کنیم. از مجموع کل طرح ها، 124 طرح مربوط به بانوان بوده و آمار و ارقام نشان می دهد در برخی شهرستان ها افراد مایل به استفاده از این طرح ها شناسایی نشده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود