Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@19:59:59 GMT

توسعه متوازن در جهت رشد مشخص سطح شهر انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۷۹۷۰

توسعه متوازن در جهت رشد مشخص سطح شهر انجام شود

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: برای اینکه توسعه متوازن در سطح شهر انجام شود باید تیم کارشناسی وارد شوند تا همه شهر از یک درصد رشد مشخص توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید میرمحمد غراوی، معاون عمرانی استانداری گلستان، شامگاه امروز (22 فروردین) در آیین ابلاغ بودجه سال 1397 شهرداری گرگان و سازمان‎های تابعه از کمک رسانی منابع استانی برای توسعه شهر گرگان خبر داد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در بودجه امسال پیش بینی شده است که بسیار مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امید است شهرداری گرگان با کسب درآمد بیشتر بتواند برای سال آینده مبلغ بودجه خود را به 320 میلیارد تومان برساند.

 

غراوی اظهارداشت: براساس سند طرح تفصیلی شهر گرگان توسعه شهروندان در ساخت و سازها هدایت می‎شود و افق چشم‎انداز آن 10 ساله است که میزان نیازهای جمعیت در کاربری‎های مختلف در این طرح مشخص می‎شود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری‎ها بر‌اساس قانون مکلف هستند سرانه فضای سبز را برای شهروندان مشخص کنند، تصریح کرد: با توجه به سند 10 ساله شهر گرگان بر‌اساس بودجه باید میزان تحقق برنامه‎های این سند مشخص شود.

 

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: برای اینکه توسعه در یک منطقه چشم گیر و در منطقه‎ ای دیگر کم باشد نیاز است توزیع جمعیت در سطح شهر در سطوح منطقه، ناحیه و محله رصد شود.

 

وی افزود: برای اینکه توسعه متوازن در سطح شهر انجام شود باید تیم کارشناسی وارد شوند تا همه شهر از یک درصد رشد مشخص توسعه یابد.

 

غروای با بیان اینکه ممکن است برخی از سرانه‎ های شهری براساس استانداردها فاصله داشته باشند، اظهار داشت: در حوزه حفاظت از سیل باید دیواره ‎سازی در رودخانه ها صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: این فعالیت ها باید متناسب با درآمدی که شهرداری کسب می‎کند انجام شود تا بتوانیم با توجه به عقب‎ماندگی‎ها برنامه‎ها را متناسب آن پیش برد.

 

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: برای تحقق بودجه باید اعضای شورای اسلامی شهر‎ها به شهرداری کمک کنند تا بتوانیم برای اجرای پروژه ها شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حمایت از کالای ایرانی دولت ارز ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور بیرجند قرآن کریم هفته هنر انقلاب اسلامی شعار سال ۹۷ روز ملی فناوری هسته ای ابلاغ بودجه شهرداری گرگان معاون عمرانی استانداری گلستان غراوی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه