Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@06:24:33 GMT

ستاره بایرن مونیخ در راه رئال

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۳۸۴۸۸

هکشانی ها در تابستان پیش رو به شدت به دنبال جذب یک مهاجم هستند و در این خصوص نام رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ بیش از دیگران مطرح شده است.

امروز نشریه اکیپ مدعی شد لواندوفسکی تصمیم قطعی خود برای تابستان را گرفته و می خواهد تحت هر شرایطی از بایرن مونیخ جدا شود.

لوا که هنوز 3 سال با بایرن مونیخ قرارداد داشته و با حقوق سالانه 16 میلیون یورویی، گران ترین بازیکن شاغل در بوندسلیگا از این حیث به شمار می آید، قصد دارد برای ادامه فوتبال خود به خارج از بوندسلیگا رفته و بعد از چند سال، برای پایان دادن به فوتبال خود به لیگ لهستان باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به علاقه شخصی لواندوفسکی به رئال مادرید و تمایل فراوان این تیم به جذب ستاره بایرن مونیخ، این خبر می تواند احتمال نهایی شدن این انتقال در تابستان را افزایش دهد. البته به جز لواندوفسکی، هری کین و ایکاردی نیز از دیگر گزینه های رئال مادرید برای تقویت خط حمله هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بایرن مونیخ حقوق بوندسلیگا فوتبال لهستان رئال مادرید خرید رئال بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس

ستاره آلمانی در 34 سالگی همچنان می‌درخشد.

طرفداری | تونی کروس با حرکت انگشت اشاره خود راه فرار به سمت دروازه بایرن مونیخ را به وینیسیوس جونیور نشان داد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه جدال دو باشگاه بزرگ اروپا نتیجه‌ای را در بر نداشت تا تکلیف فینالیست لیگ قهرمانان در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

زیباترین صحنه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید توسط تونی کروس رقم خورد. جایی که ستاره باتجربه آلمانی با پاسی استادانه، وینیسیوس را در مصاف تک‌به‌تک با مانوئل نویر قرار داد تا رئال خلاف روند بازی و حملات پردامنه بایرن به گل برسد. تصاویر ثبت شده از دوربین مسابقه نشان می‌دهد که کروس با استفاده از نبوغ و قدرت تصمیم‌گیری لحظه‌ای خود و با حرکت انگشت اشاره‌اش، مسیر فرار به سمت دروازه بایرن را برای وینیسیوس مشخص می‌کند تا پاس در بهترین زمان و مکان ممکن به ستاره برزیلی برسد. 

ویدیوی پاس گل دیدنی تونی کروس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت