Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان زیدان در ثانیه های پایانی بازی توانستند به نیمه نهایی صعود کنند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های رئال مادرید و یوونتوس از دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲: یوونتوس در همان ابتدای کار روی سانتر خدیرا و با ضربه سر مانژوکیچ توانست به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقیقه ۱۳: بوفون توانست ضربه رونالدو را دور کند اما ایسکو در برگشت توانست دروازه را باز کند هر چند این گل به دلیل آفساید مردود شد. 

دقیقه ۳۷: مانژوکیچ در صحنه ای مشابه گل اول بار دیگر موفق شد بالاتر از کارواخال با ضربه سر روی سانتر لیخشتاینر گلزنی کند. 

دقیقه ۶۰: تیم مهمان در عین ناباوری به گل سوم هم رسید. مودریچ توپ را به اشتباه به بازیکن یووه لو داد. توپ به کاستا رسید و ناواس سانتر ارسالی این بازیکن را به خوبی نتوانست جمع کند تا توپ در دهانه دروازه به متوئیدی برسد و این بازیکن دروازه خالی را باز کند. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا گزارش بازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود

 در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه ۲۴ روی پاس دقیق و تماشایی تونی کروس برای وینیسیوس جونیور و توسط وینگر برزیلی رئال مادرید به ثبت رسید و همین گل پیروزی میهمان اسپانیایی در پایان نیمه نخست را به همراه داشت. در نیمه دوم، اما بایرن مونیخ شروعی امیدوارکننده و بهتر داشت و در عرض چهار دقیقه نه تنها گل خورده را جبران کرد، بلکه گل دوم را هم زد و از حریفش پیش افتاد.

گل نخست به شیوه‌ای زیبا توسط لروی سانه در دقیقه ۵۳ به ثمر رسید، زمانی که بال آلمان در حرکتی از سمت راست به سبک آرین روبن ستاره سابق باواریایی‌ها به سمت چپ رفت و با ضربه‌ای زیبا دروازه آندری لونین را باز کرد. پس از او جمال موسیالا پیشروی خطرناکی به محوطه جریمه حریف داشت که با خطا لوکاس واسکز و اعلام یک پنالتی به سود بایرن مونیخ همراه شد، پنالتی که هری کین آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بایرن مونیخ، اما قدر برتری اش را ندانست و با تقدیم یک پنالتی به حریف که حاصل خطای کیم مین جائه روی رودریگو بود، سبب شد که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ دبل کند.

تساوی در خانه کار بایرن مونیخ را برای صعود سخت کرد، چرا که اکنون این تیم تنها با کسب پیروزی در بازی برگشت در مادرید (چه در وقت‌های عادی، اضافه یا ضربات پنالتی) می‌تواند به مرحله بعدی برود.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دیگر نماینده آلمان، بوروسیا دورتموند میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود