Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید و دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در یکی از مهم‌ترین بازی ها رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر یوونتوس قرار گرفت و سه بر یک مغلوب مهمانش شد با این حال توانست به دور بعد صعود کند.

در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان زیدان که بازی رفت را با 3 گل به سود خود در تورین خاتمه داده بودند،امیدوار بودند با کسب یک نتیجه مناسب راهی نیمه نهایی شوند اما شروع طوفانی یوونتوس باعث شد تا دروازه رئال در دقیقه 2 توسط مانژوکیچ باز شود، در ادامه مانژوکیچ در دقیقه 37 گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با دو گل به سود یووه خاتمه یابد.

هر دو تیم چند فرصت داشتند اما تنها مانزوکیچ توانست از آن استفاده کند و در دقیقه ۳۷ گل دوم تیمش را به ثمر برساند. شاگردان زین الدین زیدان پس از این گل حمله کردند و به باز کردن دروازه تیم تورینی نزدیک شدند اما ضربه شان به تیرک برخورد کرد.

در شروع نیمه دوم مارکو آسنسیو به جای گرت بیل وارد زمین شد و دیگر تعویض سفیدپوشان حضور لوکاس واسکس به جای کاسمیرو بود. هر دو تیم به دنبال گل بودند. کریستیانو رونالدو می توانست دروازه بوفون را باز کند اما ضربه اش خیلی آرام بود. در دقیقه ۶۱ بازی یوونتوس به هدف خود رسید و توانست سومین گل را به ثمر برساند. ماتویدی از اشتباه کیلور ناواس نهایت بهره را برد و توپی که از دستان دروازه بان مادرید رها شده بود را به گل تبدیل کرد. سفیدپوشان پس از این گل بازی را در اختیار گرفتند و به دنبال گلزنی بودند تا بتوانند صعودشان را در ۹۰ دقیقه قطعی کنند؛ البته در نیمه دوم هم شاگردان آلگری با ارائه یک بازی منطقی توسط ماتویدی گل سوم را زدند تا بازی در مجموع دو دیدار با نتیجه 3 بر 3 مساوی شود.

 در شرایطی که بازی رو به پایان بود، مایکل اولیور داور انگلیسی در دقیقه 2+90 خطای مهدی بن عطیه را روی واسکز گرفت تا با اعتراض شدید بوفون مواجه شود. بوفون به شدت به این موضوع اعتراض کرد و داور به او کارت قرمز نشان داد. به همین دلیل ایگواین از بازی خارج شد تا یک دروازه بان جانشینش شود. رونالدو پشت ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا سفیدپوشان در مجموع با پیروزی چهار بر سه در دو بازی به دور بعد صعود کنند.

رونالدو با قرارگرفتن پشت توپ به زیبایی پنالتی را به ثمر رساند تا رئال راهی نیمه نهایی شود و حماسه بازگشت رویایی بانوی پیر ناتمام ماند و بوفون باز هم وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

 در دیگر بازی دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان سویا بود و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان هاینکس در این بازی با توجه به میزبانی توپ و میدان را در دست داشتند اما نتوانستند دروازه تیم اسپانیایی را باز کنند. شاگردان مونتلا هم نتوانست در ارائه بازی خود موفق عمل کنند و دروازه مونیخی‌‌ها را نتوانستند چندان تهدید کنند.

در نهایت بایرن در دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی دو بر یک که در دیدار رفت بدست آورده بود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیش از این تیم های لیورپول و رم به نیمه نهایی صعود کرده بودند و روز جمعه قرعه کشی انجام می شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۳۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم