Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@01:17:58 GMT

سنجاب مُرده‌ با ماساژ قلبی زنده شد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۱۵۳۲

سنجاب مُرده‌ با ماساژ قلبی زنده شد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا :تعدادی از شهروندان کلمبیایی تلاش کردند سنجابی را که علائم حیاتی در آن دیده نمی‌شد به زندگی بازگردانند.

حجم ویدیو: 10.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36

در شهر کارتاگنای کلمبیا تعدادی از شهروندان دور سنجابی که به نظر می آمد مرده است، حلقه زده بودند. آنها با گذاشتن سنجاب روی صندلی یک دوچرخه، شروع به انجام اقداماتی برای بازگرداندن علائم حیاتی در این جونده کوچک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید در ابتدا کارهایی که جوان کلمبیایی برای نجات این سنجاب انجام می دهد برایتان عجیب باشد اما در فیلم زیر می بینید که او چطور با ماساژ Massage قلبی در کار خود موفق شد. سنجاب پس از چند لحظه شروع به حرکت کرد و کمی پس از قرار گرفتن روی زمین یکباره پا به فرار Escape گذاشت. تلاش جوان کارتاگنایی را در این زمینه تماشا کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم ماساژ Massage فرار Escape جوان زندگی فیلم م شهروندان ایران دختر عکس فیلم حوادث تهران حوادث تهران شهروند اخبار تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هلث دی نیوز، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون