Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@04:44:46 GMT

مرگ دو کارگر 15 ساله روی بالابر مغازه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۱۶۶۳

مرگ دو کارگر 15 ساله روی بالابر مغازه

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اتش نشانی از مرگ دو کارگر نوجوان روی بالابر در محله تهرانپارس خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: 50 دقیقه بامداد امروز حادثه گرفتار شدن دو کارگر در دستگاه بالابر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان امین محله تهرانپارس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه در حال بازسازی و مغازه کناری آن بود. کارگرانی که مشغول بازسازی ساختمان بودند برای استراحت از مغازه استفاده کرده و برای تردد از طبقه منفی مغازه به همکف از بالابر استفاده می کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: دو کارگر افغانستانی 15 ساله هتنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شده لودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات رها سازی این افراد را انجام دادند. 

ملکی تصریح کرد: با تحویل این دو نوجوان به اورژانس مشخص شد آنها به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده اند. با تحویل محل در ساعت 1:30 بامداد به نیروی انتظامی،عملیات آتش نشانی به پایان رسید. 

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس