Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@17:31:56 GMT

14 هزار دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۰۱۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس سازمان دانش آموزی استان گفت: این تعداد شامل دانش آموزان دوره های متوسطه اول ودوم است که در گروه پیشتازان سازمان دانش آموزی استان فعالیت می کنند.
سیدنظام مرادی در همایش نهمین دوره انتخاب شوراهای دانش آموزی استان افزود:این فعالیت در قالب 500گروه از23تا45نفر فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوراهای 13 منطقه و شهرستان حضور یافته وپس از برگزاری انتخابات از بین 75نفر شوراهای شهرستان و منطقه 7نفر پسر و7نفر دختر دانش آموز به عنوان اعضای شورای استان انتخاب شدند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت:با برگزاری انتخابات واتفاق آراء در بخش پسران دانش آموزان سیدعلی خواهش نیک از بویراحمد ،پیمان آوخ ، علی رضا زادمهر ، رضا دانش آموز ، کامران عبادی فر ، حسین رحمت داوری و نیما داشاب ودر بخش دختران شمیم صادقیان، مرضیه هوشیاری پی، الهه صابری، فاطمه کرمی عابدی، مریم شاکری،ام البنین افرا، فاطمه غلامی انتخاب شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت:فعالیتهای سازمان دانش آموزی زمینه ای برای تربیت سیاسی وفراهم کردن مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف است.
هادی زارع پور افزود:در انتخابات استانی شورای دانش آموزی 2نفر از پسران ودختران انتخاب وبه مجلس دانش آموزی کشور راه می یابند.
وی گفت:نمایندگان مجلس دانش آموزی مسائل ومشکلات مدرسه ای را جمع بندی و به اطلاع مسئولان وزارت آموزش وپرورش می رسانند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟