Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@01:00:02 GMT

دومین روز اعتصاب‌های سراسری در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۴۶۳

دومین روز اعتصاب‌های سراسری در آلمان

جهان > اروپا - همشهری آنلاین:
اتحادیه‌های صنفی آلمان روز چهارشنبه با دومین روز اعتصاب‌های سراسری که در آن هزاران نفر از کارکنان بیمارستان‌ها، مهد کودک‌ها و کارگران حمل زباله دست از کار کشیدند، فشار بر کارفرمایان بخش عمومی را افزایش دادند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز، در حالي که روز سه شنبه اعتصاب موجب اختلال گسترده در فرودگاهها و لغو صدها پرواز و سرگرداني هزاران مسافر شده بود، اعتصاب هاي روز چهارشنبه تاثيري بر پرواز هواپيماها نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحاديه صنفي وردي آلمان خواهان افزايش شش درصدي حقوق براي 2.3 ميليون نفر از کارکنان بخش عمومي است، اما دولت فدرال و شهرداري ها اين درخواست را رد کرده اند. دور بعدي مذاکرات قرار است 15 آوريل انجام گيرد.

اعتصاب روز چهارشنبه بيش از همه بر ايالت هاي جنوبي باواريا و بادن-ووئرتمبرگ تاثير گذاشت اما دست از کار کشيدن کارکنان بخش هاي عمومي و تظاهرات در آلمان بر مناطق ديگر از جمله بر هسن، سارلند، براندنبرگ و راين-وستفالياي شمالي که پرجمعيت ترين ايالت آلمان است نيز تاثير داشت.

رولف هابرمان رئيس اتحاديه خدمتگزاران مدني ايالت باواريا روز چهارشنبه به رويترز گفت اکنون وقت آن است که کارفرمايان پيشنهادي بدهند که بازتابي از استحکام رشد اقتصادي آلمان باشد.

در همین زمینه: اخراج ۴ دیپلمات آلمانی از روسیه معترضان به فرار مالیاتی اپل در آلمان: مالیات بپرداز ارسال تسلیحات آلمان به مناطق بحرانی جهان معرفی وزیران سوسیال دموکرات برای کابینه ‌جدید در آلمان اعتراض قهرمان المپیک به رفتار نژادپرستانه پلیس آلمان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان