Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:17:16 GMT

مراسم تشییع شهید لطفی نیاسر در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۲۹۸۹

مراسم تشییع شهید لطفی نیاسر در قم برگزار شد

قم - مراسم تشییع پاسدار شهید محمدمهدی لطفی نیاسر در قم برگزار و این شهید مدافع حرم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تدفین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنج شنبه در سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان باب الحوائج موسی بن جعفر(ع) مراسم تشییع پاسدار شهید محمد مهدی لطفی نیاسر که در حمله هوایی رژیم اشعالگر قدس به پایگاه نظامی در سوریه به شهادت رسید از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید، آیت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام موسوی قائم مقام صداوسیما، تعدادی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و پاسداران و بسیجیان و اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

نماز بر پیکر این شهید مدافع حرم پس از طواف گرد ضریح مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توسط آیت الله جوادی آملی اقامه نماز شد و پس از آن این شهید برای تدفین به گلزار شهدای علی بن جعفر انتقال داده و در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر  این پدر شهید در حاشیه تشییع پسرش اظهار داشت: این شهید می‌گفت پدر دعا کن من به دست منافقین و داعش کشته نشوم بلکه دعا کن یا صهیونیست را بکشم یا صهیونیست من را بکشد.

وی افزود: این شهید ۷ سال در منطقه کار کرد و من به سپاه تسلیت می‌گویم.

وی بیان داشت: از شهادت ایشان متاثر و ناراحت نیستم و لباس نو در تشییع فرزندم پوشیدم و انتظار ندارم کسی به من تسلیت بگوید.

وی بیان داشت: اطرافیان شهید نمی‌دانستند این شهید چه درجه‌ای دارد و هیچ‌گاه دنبال این مسائل نبود.

وی افزود: امروز خط، خط رهبری است و در حوزه نیز نباید کسی حرفی از تضعیف نظام بزند.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز همه باید از ولایت فقیه حمایت کنیم و اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی روزی تنها بمانند نباید خودمان را ببخشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی

جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده، غلامعلی عشیری لیوسی با حضور علیرضا خردمند؛ فرماندار ویژه شهرستان دزفول و دیگر مسؤولان برگزار شد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ پنجشنبه 13 اردیبهشت از میدان خلیج فارس ساعت 18 (مسیر خیابان امام خمینی تا مسجد حجت ابن الحسن) انجام شود.

همچنین مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در مسجد حجت ابن الحسن پس از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

مراسم وداع با این شهید والامقام جمعه شب ساعت 20:30 شب تا 22 در حسینیه ثارالله و آیین تشییع نیز از ساعت 8:30 صبح شنبه 15 اردیبهشت از حسینیه ثارالله تا گلزار شهید آباد برگزار خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، پس از گذشت 42 سال از شهادت، شناسایی شده و به دامان شهر و دیارش بازخواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد یکم مهر 1343، در تاریخ 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی شرکت کرد و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد و بتازگی پیکر پاک و مطهر ایشان توسط گروه های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود