Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:04:41 GMT

پرداخت‌ تمام فاينانس ها با دلار 4200 توماني

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۳۷۸۹

پرداخت‌ تمام فاينانس ها با دلار 4200 توماني

خبرگزاري آريا-بر اساس اطلاعيه بانک مرکزي در خصوص يکسان سازي نرخ ارز؛ تمام پرداخت‌هاي قراردادهاي فاينانس بر مبناي دلار 4200 توماني خواهد بود.
پرداخت‌ تمام فاينانس ها با دلار 4200 تومانيبه گزارش خبرگزاري آريا، بانک مرکزي در اطلاعيه اي درباره اجراي تصميمات ستاد اقتصادي دولت تاکيد کرد :در راستاي اجراي تصميم ستاد اقتصادي دولت مبني بر يکسان سازي نرخ ارز و مديريت بازار ارز، تمامي پرداخت هاي مربوط به قراردادهاي تأمين مالي (فاينانس) بر مبناي دلار 4 هزار و 200 توماني خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراين اطلاعيه آمده است :
1. تمام پرداخت هاي مربوط به قراردادهاي فاينانس (اعم از پيش پرداخت، بازپرداخت هزينه ها و غيره) از اين تاريخ بر اساس نرخ جديد (در حال حاضر بر مبناي هر دلار 42000 ريال يا معادل آن به ساير ارزها) انجام خواهد شد.
2. در رابطه با فاينانس هاي مربوط به طرح هاي دولتي، ضروري است تمهيدات و هماهنگي هاي لازم با سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه ذيربط براي انجام پرداخت ها بر اساس نرخ فوق به عمل آيد.
3. در رابطه با طرح هاي ارز آور، مجري طرح موظف به تأمين ارز مربوطه براي انجام پرداخت‌ها است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در بازدید از  روستای قطرم بافق گفت: شش واحد مسکونی نیاز به مرمت و بازسازی دارند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته است. 

او افزود: از محل صندوق بیمه حوادث و مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیگیر هستیم که برای جبران خسارت سیل، کمک کنند. 

.ی گفت: مجموعه دهیاری و بخشداری مرکزی بافق، برای رفع مشکلات باغداران اقدام خواهند کرد و تسهیلاتی هم جبرای خسارت به کشاورزان پرداخت می‌شود

ملک زاده ادامه داد:  زیرساخت‌های طراحی شده جوابگوی سیلاب نبوده است که مقرر شد به صورت اضطراری از ظرفیت ماشین آلات دستگاه‌ها استفاده شود تا وضعیت آرام شود،خوشبختانه قطعی برق و مشکلی در آب وجود ندارد، تنها در راه دسترسی مشکل وجود دارد که دستگاه‌های مربوطه در حال اقدام برای حل مشکل هستند.

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند، پرداخت می‌شود.

او گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

پس از جاری شدن سیل در روستای قطرم بافق، مسئولان استان از جمله مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد و همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعخ و دیگر اعضای ستاد بحران، چندین مرتبه از این روستا بازدید کردند. 

همچنین در جلسات و نشست‌های متعدد برای رفع مشکلات روستا و روستاییان، گردهم آمدند تا هرچه زودتر اقدامات لازم برای مرمت و بازسازی پل‌ها، زیرساخت‌ها و معابر انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید