Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@01:12:27 GMT

تورم سه ماهه ونزوئلا به ۴۵۴ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۵۷۶۵

رویداد۲۴-به گفته شورای ملی ونزوئلا بهای کالاهای مختلف در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ افزایشی ۴۵۴ درصدی داشته است. ونزوئلا با بحران بزرگی روبروست که در آن میلیون‌ها نفر از کمبود مواد غذایی، ابرتورم و سقوط روزانه ارزش پول ملی رنج می برند.

به گفته شورای ملی ونزوئلا که اکثریت آن در اختیار مخالفان است، تورم سال گذشته به ۸۹۰۰ درصد رسید و تورم ماهانه مارس نیز به نسبت ماه قبل با ۱۳ درصد کاهش به ۶۷ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مرکزی ونزوئلا که سابقا مسئول انتشار آمار تورم بود دو سال است که انتشار آمار مربوط به نرخ تورم را متوقف کرده است.

با این حال طبق آمار نقدینگی منتشر شده توسط این بانک که شامل مجموع وجوه نقد، پس انداز، سپرده های بانکی و سایر سپرده‌هاست، نقدینگی طی یک سال گذشته در این کشور ۲۹۰۰ درصد افزایش یافته است.
نیکلاس مادورو- رئیس جمهور ونزوئلا - تقصیر مشکلات را به گردن جنگ اقتصادی واشنگتن، مخالفان دولت می اندازد.

در ماه ژوئن امسال سه صفر از صفرهای بولیوار حذف خواهد شد، اما این کار کمکی به این ارز که ۹۹ درصد از ارزش خود در برابر دلار را از سال ۲۰۱۳ تاکنون از دست داده است، نخواهد کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​

تین نیوز

شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده های میلیون ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟