Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ضروری است و چنانچه این مهم محقق نشود شاهد رفع مشکلات مربوطه نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر سیدمهدی مقدسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: پیشنهاد این است که بخش خصوصی از طریق ارائه پیشنهادات اصلاحی موارد و موانعی را که مربوط به حوزه قانون گذاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هست را به عنوان یک طرح مطرح کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت مصوبه ای را به انجام رسانده که سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت نرخ ارز را به حوزه تامین دارو و اقلامی از این قبیل تخصیص دهد، در این رابطه پیشنهاد می کنیم که در سال ۹۷ برای خریدهای خارجی و... به منظور حمایت از تولیدکنندگان این تفاوت را دولت بپردازد.

وی بیان کرد: ضروری است که این مهم در دستور کار قرار گیرد و اگر این اقدام صورت نپذیرد، آسیب جدی به فعالان حوزه اقتصادی وارد می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر است این مساله در مجلس بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شود تا مجلس و دولت با تعامل و رایزنی راهکار مطلوبی را در این زمینه اتخاذ کنند.

مقدسی خاطرنشان ساخت: مصوبات جلسات قبلی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان باید اجرایی شود و اینگونه نباشد که مشکلات کماکان ادامه یابد، مگر اینکه دلیل قانع کننده ای در این زمینه وجود داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی در شروع سال جدید با چالش هایی مواجه هستیم که با به وجود آمدن فضای ناامیدی و همچنین فشارهای اقتصادی خارجی حاصل شده، امیدواریم دولت با تصمیمات اصولی این شرایط را تحت کنترل درآورد.

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی مقدسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نمایندگان مجلس مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گردشگری گرگان شهرکرد سانحه تصادف نوروز 97 نوروز شیراز مسافران نوروزی بیرجند سال حمایت از کالای ایرانی خرم آباد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902886

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا