Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل ،‌ بهنام جو افزود : سرمایه گذار این پروژه شرکت تعاونی تابلو فرش سردرود استان آذربایجان شرقی متعهد شده یک هزار شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و۶۰۰شغل در زندان های استان ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی شغلی برای افراد کم درآمد از اهداف این طرح است گفت:در این قرار داد حتی افرادی که هیچ آشنایی با بافت فرش و تابلو فرش ندارند و علاقمند به یادگیری بافت هستند در کمترین زمان ممکن آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل تصریح کرد : تجهیزات ، ماشین آلات و ملزومات مورد نیاز کارگاه های تابلو فرش در اختیار مددجویان قرار می گیرد .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال