Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@02:52:21 GMT

فولاد 1 - 1 ذوب آهن ؛ قلعه نویی، استقلال را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۸۴۶۷

به گزارش ایلنا، تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم صف آرایی کردند. در این بازی فولاد ابتدا با گل دقیقه 35  زهیوی از ذوب پیش افتاد اما در دقیقه 1+45 حسینی گل تساوی بخش ذوب آهن را به ثمر رساند. در نیمه دوم علیرغم برتری نسبی شاگردان امیر قلعه نویی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن با این تساوی 49 امتیازی شد و به رده دوم جدول بازگشت، فولاد هم با 43 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. 

 

داور: سید مهدی سیدعلی           کمک‌ها: آرمان اسعدی، اسد حاج‌محمدی 

اخطار:فرشاد جانفزا(75) و رحیم زهیوی(84) فولاد

 

گل ها: رحیم زهیوی (35) برای فولاد و محمدرضا حسینی (1+45) برای ذوب آهن

 

ترکیب فولاد:

حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید و فرشاد جانفزا 

 

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، سید محمد حسینی، محمدرضا عباسی، بختیار رحمانی، سید محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن فولاد لیگ برتر بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی