Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی شهریاری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب افزود: این اعتبار در شورای برنامه ریزی استان به تصویب می رسد و برای اجرای طرح اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی هزینه می شود.
وی با اشاره به ضرورت تلاش ویژه مسئولان برای رفع مشکلات مناطق دورافتاده استان، گفت: رفع عقب ماندگی ها و توسعه مناطق محروم و دورافتاده آذربایجان غربی نیازمند کار و تلاش جدی مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کمبودها و محرومیت های مناطق دورافتاده استان با همت جدی و برنامه ریزی مناسب مدیران قابل رفع است.
شهریاری اظهار کرد: برای توسعه روستاها و مناطق محروم باید علاوه بر بازنگری در اجرای طرح های هادی، سرمایه گذاری و کار اقتصادی در زمینه ظرفیت های مناطق محروم انجام شود.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های تکاب در بخش های مختلف، گفت: تکاب با وجود توانمندی های زیاد در بخش های گردشگری، معادن، و کشاورزی دارای محرومیت و عقب ماندگی های فراوانی است.
شهریاری با بیان اینکه تکاب در بسیاری از شاخص های توسعه در رتبه های پائین در میان شهرهای استان قرار دارد، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان برای رفع محرومیت از این شهرستان اهتمام ویژه داشته و با برنامه ریزی مدون، اعتبارات مناسبی تخصیص دهند.
وی با اشاره به بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان تکاب، اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری تکاب موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان می شود و تحقق این موضوع نیازمند همت مدیران است.
وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی زمینه سرمایه گذاری در بخش توسعه گردشگری در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و سایر امکان گردشگری تکاب را فراهم کنند.
وی بیان کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری تکاب و مجموعه تخت سلیمان موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان می شود.
وی اضافه کرد: امسال 60 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی 30 کیلومتر از راه های روستایی تکاب اختصاص خواهد یافت.
شهریاری افزود: سه موضوع اساسی شهرستان تکاب در زمینه کشاورزی، گردشگری و آب و فاضلاب را به صورت جدی پیگیری و در زمینه توسعه جاده های تکاب نیز با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواهم کرد.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: توسعه و رفع محرومیت از تکاب نیازمند برنامه ریزی منسجم و نگاه ویژه مدیران استانی است.
همایون هاشمی افزود: این شهرستان ظرفیت های بالقوه فراوانی از جمله طبیعت بکر، معادن غنی و میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری منحصر بفرد دارد و شکوفا شدن این مزایا موجب رفاه و آسایش مردم می شود.
وی با بیان اینکه وضعیت محورهای مواصلاتی تکاب نامناسب و آزار دهنده است، ادامه داد: برای توسعه تکاب و سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید جاده های این شهرستان بهبود و توسعه یابد.
وی با اشاره به سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان تکاب گفت: امیدواریم این سفر موجب رفع کمبودها و عقب ماندگی های این شهرستان شود.
فرماندار تکاب نیز در این جلسه با تشریح وضع طرح های عمرانی این شهرستان، گفت: توسعه جاده های تکاب عمده ترین مطالبه مردمی است.
علی مکرمی افزود: با بهبود وضعیت جاده ها و توسعه زیرساخت های تکاب زمینه حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در تکاب فراهم می شود.
وی بیان کرد: سرمایه گذاری در اماکن و جاذبه های گردشگری تکاب می تواند موجب توسعه و رونق این صنعت در تکاب شود.
مکرمی ادامه داد: آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری و تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی تکاب نیز از دیگر نیازهای توسعه ای این شهرستان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی به همراه معاونان و چند تن از مدیران کل استان در سفری یک روزه علاوه بر دیدار با اهالی روستاهای تکاب از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و سد ساروق تکاب بازدید کرد و با حضور در جلسه شورای اداری تکاب به بررسی وضعیت توسعه این شهرستان پرداخت.
3072/7514/3093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آذربایجان غربی دستگاه های اجرایی استان صنعت نماینده مردم وزیر راه و شهرسازی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی