Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:41:58 GMT

وقوع سیل در خوزستان/۸۰ خانوار گرفتار شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۰۴۴۷

وقوع سیل در خوزستان/۸۰ خانوار گرفتار شدند

اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۸۰ سرنشین خودروهایی که در سیل این استان گرفتار شده بودند توسط امدادگران هلال احمر اسکان داده شدند.

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی شدید امروز و وقوع سیل در برخی شهرهای استان اظهار کرد:  پس از بارندگی های شدید و سیل آسای امروز در استان؛ امدادرسانی در مناطق متأثر از سیل توسط عوامل جمعیت هلال احمر خوزستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به انجام امدادرسانی در منطقه گردشگری امامزاده عبداله باغملک افزود: پس از بارش های سیل آسای امروز عصر تاکنون به ۹ خانوار عشایری روستاهای سرگچ و پیرموسی امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به متاثر شدن ۶ شهرستان از بارندگی های شدید امروز تصریح کرد: همچنین به سه گردشگر که در تپه های اطراف شهر میداوود بر اثر بارندگی شدید باران زمین گیر شده بودند، امدادرسانی شد و ارزیابی در باغملک و روستاهای اطراف ادامه دارد.

 خدادادی با اشاره به اینکه اقلام امدادی و زیستی خانواده های عشایری باغملک فردا به آنها تحمیل داده می شود، ادامه داد: بر اثر بارندگی شدید، یک اتاق سنتی ساز در یک زمین کشاورزی در مشراگه از توابع شهر رامشیر دچار تخریب شد که خوشبختانه صدمه جانی به همراه نداشت و در عملیات امدادرسانی، نجاتگران پایگاه امدادی مشراگه به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: بر اثر طوفان شدید(مه غلیظ، باد و باران شدید) در محور تاراز - چلو، ۱۶ خودرو به همراه ۶۰ سرنشین آنها دچار حادثه شده و در پایگاه امداد و نجات امام جواد (ع) تاراز اسکان اضطراری شدند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین ۲۰ خودروی گرفتار در مه و بارندگی و باد شدید، با هدایت و راهنمایی نجاتگران و آمبولانس پایگاه امداد و نجات تاراز به بخش چلو منتقل و در مدرسه شبانه روزی زاووت اسکان اضطراری شدند.

 خدادادی اضافه کرد: بر اثر باران های سیل آسا در مسجدسلیمان، در شهر گلگیر این شهرستان آبگرفتگی معابر و منازل گزارش شده است و نیروهای ارزیاب و امدادرسان هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: بر اثر بارندگی شدید، سیل و آبگرفتگی در منطقه صالح شهر از توابع گتوند حادث شده و ارزیابی و امدادرسانی توسط عوامل جمعیت هلال احمر این شهرستان آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: در منطقه صالح آباد شهر گتوند نیز آبگرفتگی معابر و منازل را داشتیم که اطلاعات دقیقی از میزان خسارت وارده در دست نیست و امدادرسانی ادامه دارد.

خدادادی بیان کرد: بخش هتی لالی نیز از این بارندگی ها متاثر و تیم جمعیت هلال احمر اعزام و امدادرسانی ها ادامه دارد.

وی در پایان خبر داد: در مجموع ۴۸ نجاتگر، امدادگر و پرسنل برای خدمات رسانی به این شهرستان ها اعزام شده است. همچنین پنج آمبولانس، دو خودروی پشتیبان و دو خودروی امداد و نجات مستقر شده در مناطق داریم.

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل سیل و آبگرفتگی علی خدادادی هلال احمر خوزستان وقوع سیلاب مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گردشگری شهرکرد گرگان سانحه تصادف نوروز 97 نوروز شیراز سال حمایت از کالای ایرانی مسافران نوروزی خرم آباد بارش باران اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان