Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:11:17 GMT

غزه، جمعه را با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۱۲۴۳

غزه، جمعه را با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی آغاز می کند

تهران - ایرنا - شهروندان فلسطینی ساکن باریکه غزه در ادامه «راهپیمایی بزرگ بازگشت»، قصد دارند امروز در سومین جمعه خشم و پس از روز زمین(30 مارس)، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، کاربران شبکه های اجتماعی در این باره هشتگ بزرگ 'آتش زدن پرچم' را با مشارکت هزاران نفر از ساکنان غزه به راه انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که هفته گذشته و در دومین جمعه خشم ملت فلسطین هزاران لاستیک کهنه خودرو یا به اصطلاح 'کوشوک' را در حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز برابر تیراندازی نظامیان صهیونیست به آتش کشیده شد.
کاربران شبکه های اجتماعی در پیام های خود خواستار مشارکت گسترده‌تر در راهپیمایی بازگشت و شدت بخشیدن به آن شدند که قرار است از ساعت 10 صبح امروز (جمعه) در اردوگاه های حق بازگشت در سراسر مرزهای شرقی باریکه غزه آغاز شود.
مردم نوار غزه جمعه دوهفته پیش (10 فروردین) تظاهراتی را با عنوان راهپیمایی بزرگ بازگشت به مناسبت چهل و دومین سالگرد روز زمین فلسطین آغاز کردند که ارتش رژیم صهیونیستی آن را به خاک و خون کشید. نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی در نخستین جمعه 17 نفر را شهید و بیش از یک هزار و 800 تن دیگر را زخمی کردند.
روز زمین فلسطین به نماد مقاومت فلسطینیان برابر اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین های تاریخی فلسطین تبدیل شده است.
مقام های رژیم صهیونیستی 30 مارس سال 1976 (10 فروردین 1355) هزاران هکتار از زمین های فلسطینیان ساکن در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی را مصادره کردند. در پی این اقدام غاصبانه، مردم فلسطین دست به اعتصاب غذا و تظاهرات اعتراض آمیز زدند.
فلسطینی‌ها همه ساله در روز 30 مارس به مناسبت گرامیداشت روز زمین، راهپیمایی برگزار می کنند.
شبد**1480**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي غزه جمعه خشم آتش زدن پرچم رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد

فارس نوشت: روزنامۀ فایننشال‌تایمز گزارش داد اسرائیل مقدمات تخلیۀ غیرنظامیان از منطقۀ رفح را آغاز کرده است.

مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام المواسی، شهر خانیونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • رژیم صهیونیستی مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه