Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوران ماکسیموویچ به احتمال زیاد در جام جهانی کره جنوبی همراه تیم نخواهد بود اما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، تیم تیراندازی ایران را هدایت خواهد کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گوران ماکسیموویچ فارغ التحصیل دانشکده ورزش بلگراد، دارنده مدرک A مربیگری تفنگ از آکادمی فدراسیون جهانی و سابقه عضویت در تیم ملی صربستان را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در پنج دوره بازی‌های المپیک ، مقام اول بازی‌های المپیک در رشته تفنگ بادی و سه عنوان قهرمانی اروپا بخشی از موفقیت‌های این مربی به عنوان ورزشکار بوده است.

گوران ماکسیموویچ سه مقام قهرمانی در فینال جام جهانی را نیز در کارنامه دارد و یک بار نیز به عنوان تیرانداز سال جهان معرفی شده است.

وی همچنین به عنوان سرمربی تیم‌های ملی صربستان و یونان فعالیت کرده و در عرصه مربیگری حضور در دو دوره بازی‌های المپیک و کسب مدال‌های نقره و برنز این بازی‌ها را در افتخارات مربیگری خود می‌بیند.

این مربی صربستانی چند روزی است وارد تهران شده و پس از دیدار با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان، از نزدیک روند فعالیت ملی پوشان تیراندازی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ماکسیموویچ یک هفته در ایران حضور خواهد داشت و هر شب و پس از بررسی شرایط ورزشکاران در طول روز جلسه‌ای را با مسئولین فدراسیون برگزار و خواسته‌های خود را مطرح و برنامه و چارچوب‌های کار برای روز بعد را بیان می‌کند.

وی به احتمال زیاد در جام جهانی کره جنوبی همراه تیم نخواهد بود اما برای بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم را هدایت خواهد کرد.

وی در حال حاضر عملکرد تیراندازان کشور را رصد و در صورت شناخت تیرانداز جدیدی که توانایی رسیدن به جایگاه مورد نظرش را دارد، در ترکیب تیم از افراد جدید استفاده خواهد کرد در غیر صورت ترکیب تیم ملی تفنگ برای بازی‌های آسیایی جاکارتا تغییر نخواهد کرد.

برنامه ریزی برای المپیک 2020 و کسب سهمیه توسط تیراندازان مهم ترین برنامه ماکسیموویچ بعد از بازی‌های آسیایی خواهد بود.

اینکه این سرمربی صربستانی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت با ایران همکاری می کند هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان