Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@13:25:45 GMT

شعر دهه هفتاد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۲۷۰۹

شعر دهه هفتاد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد


نشست «مروری در شعر هفتاد» با محوریت بررسی مولفه‌های شعر دهه هفتاد کشور، روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در خانه فرهنگ ایده برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، نشست «مروری در شعر هفتاد» با محوریت بررسی مولفه های شعر دهه هفتاد کشور، روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در قالب نشست ماهانه خانه فرهنگ ایده برگزار می شود.

در این جلسه برخی از شاخصه‌های شعر دهه هفتاد  با تشکیل میزگردی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش جنبی و تکمیلی این جلسه نیز رونمایی از پیش‌شماره‌ فصل‌نامه‌ هفتاد خواهد بود.

محمد آشور، علی رضا بهنام، جمال بیگ، ابوالفضل پاشا، محمد جانبازان، نادر چگینی، ایلیا دیانوش، کریم رجب‌زاده، رضا روزبهانی، میترا سرانی اصل، هرمز سعداللهی، آفاق شوهانی، فریاد شیری، مهرداد فلاح، مهرنوش قربانعلی، نعمت مرادی، آرش نصرت‌اللهی و علی نقویان از جمله مهمانان این نشست هستند.

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در خانه فرهنگ ایده واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۳۴، واحد سوم برگزار می‌شود.

true برچسب ها : ادبیات ایران شعر نقد ادبی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ادبیات ایران شعر نقد ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان