Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی کریمی در یک بخش خبری تلویزیونی  با اشاره به اینکه مسافران برای دریافت ارز مسافرتی نباید تنها به فرودگاه‌ها مراجعه کنند گفت:همانطور که در اطلاعیه های بانک مرکزی  اعلام شده افرادی که ارز مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور نیاز دارند ابتدا باید با در دست داشتن مدارک مربوطه به شعب بانک ملی  و بانک سامان در داخل شهرها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ویزای کشور مقصد، گذرنامه، بلیت و رسید عوارض خروج را به عنوان مدارک لازم برای دریافت ارز مسافرتی از شعب بانکهای عامل داخل شهر عنوان کرد و افزود:  متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید مدارک مذکور را به شعب داخل شهر تحویل دهند و از شعب بانک ملی و سامان در مبادی خروجی و گذرنامه، ارز خود را دریافت کنند.

سخنگوی بانک مرکزی ادامه داد: بنابراین تاکید می کنیم مسافران مستقیما به فرودگاه برای دریافت ارز مسافرتی مراجعه نکنند و حتما مدارک مربوطه را پس از تحویل به یکی از شعب بانکهای عامل در داخل شهر و دریافت رسید، در فرودگاه با ارائه رسید شعبه تحویل دهنده مدارک، ارز خود را دریافت کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بانکهای ملی و سامان به عنوان بانکهای عامل پرداخت ارز مسافرتی تعیین شدند ادامه داد: به تدریج سایر شعب پرداخت ارز مسافرتی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در خصوص ارزهای دانشجویی و درمان نیز به همین ترتیب متقاضیان باید از طریق شعب بانکهای تجارت و سامان تقاضای خود را اعلام کنند و پس از ارائه گواهی های لازم مربوط به وزارت علوم و وزارت بهداشت نسبت به دریافت ارز مورد نیاز در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی اقدام کنند.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور