Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@10:25:20 GMT

برگزاری همایش فعالان فرهنگی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۵۷۸۳

برگزاری همایش فعالان فرهنگی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشمنماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی در این همایش گفت : انقلاب اسلامی به مرحله‌ نوینی از تثبیت اقتدار رسیده است.

 وی افزود : دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته از هیچ توطئه سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه انقلاب دریغ نکردند و در مقطع کنونی راهبرد اصلی دشمنان ایجاد شکاف و تهی‌سازی انقلاب از پشتوانه‌ مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : نباید از این موضوع غفلت کنیم که انقلاب چتری برای همه است و در عین حفظ اصول و مبانی اساسی انقلاب باید به فکر افرادی باشیم که شاید از این چتر دور هستند.


امام جمعه تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام نظریه‌های حاکم بر جهان را به چالش کشید خاطرنشان کرد : تشکیل و اداره‌ یک حکومت مستقل، عزتمند و پویا در سایه انقلاب اسلامی در کشور الگوی مناسب برای ایجاد نظام سیاسی مردم سالار و کارآمد در جهان است.


وی یادآور شد: تداوم حرکت در مسیر اقتدار انقلاب مستلزم توجه به آرمان‌، اهداف اساسی و شناسایی تهدیدها و مقابله با آنهاست؛ از این رو حفظ وحدت و انسجام داخلی و استحکام جبهه انقلاب در مقابل بیگانگان تعیین کننده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت : همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند برخلاف تبلیغات دشمنان اگر جریانی در کشور عقیده‌ ای مخالف داشته باشد نظام با او کاری ندارد اما اگر جریانی به معارضه و ضربه زدن روی آورد همچنان که در هیچ جای دنیا تحمل نمی‌شود در ایران نیز نظام در دفاع از خود با او برخورد قاطع می کند.


نماینده ولی فقیه در استان افزود : نظام تا جایی که مجبور نباشد با جریانی برخورد نمی‌کند اما اگر جریانی امنیت و آسایش جامعه را بر هم بزند و اصول و مبانی انقلاب را تهدید کند منکوب خواهد شد.


امام جمعه تبریز تصریح کرد : پایبندی به مبانی و اندیشه‌های اساسی انقلاب موتور محرک نظام است و کشور را در تندباد حوادث حفظ می‌ کند.


وی ولایتمداری و حساسیت در برابر نقشه‌های دشمن و تبعیت نکردن از غرب را از مهمترین شاخصه‌ های انقلابی گری دانست و افزود : باید دشمن و نقشه اش را به خوبی بشناسیم و با توطئه استکبار مبارزه کنیم.

 انتهای پیام/

 

همایش فعالان فرهنگی آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است